Sant Cebrià de Vallalta

Nova executiva local d’ERC Sant Cebrià de Vallalta

La nova executiva sortida de la passada assemblea, del 4 de maig de 2018
Aquest passat divendres dia 4 de maig del 2018 a la sala de plens de l’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta es va celebrar l’Assemblea de la Secció Local d’ERC.
L’Assemblea, a més de revisar quina és la situació del partit i quina ha estat durant els darrers anys, tenia com objectiu l’elecció de presidència i renovació de l’Executiva.
Des de la Secció Local valorem molt positivament l’evolució que està tenint Esquerra Republicana de Catalunya tan a nivell nacional com a nivell local, però veiem molt convenient també, adaptar-nos a la nova situació que està vivint el nostre país. Fer créixer el grup amb concordança al paper que està jugant ERC a la resta del territori, és la nostra prioritat.
L’adaptació als nous temps ha passat per reassignar els càrrecs i ampliar el grup local incorporant noves persones que ja estan enriquint el grup municipal d’ERC. Aquestes, de diferents edats, experiències, coneixements i formació, fan d’aquest nou grup, un grup potent per poder afrontar els reptes del futur amb força, convicció, valentia i optimisme.
Agrair de manera especial el president sortint, l’Eloi Coll, per el seu compromís i per el seu treball incansable que ha fet i que seguirà fent. L’Eloi continua a l’executiva amb la Secretaria de imatge i web.
Albert Pla ha estat escollit com a nou president per unanimitat de la mateixa manera que la resta de càrrecs de l’executiva:
  • Presidència i Secretaria d’Organització, Albert Pla.
  • Secretaria de Finances, Josep Deumal.
  • Secretaria de la Igualtat i Comunicació, Anna Basas.
  • Secretaria de Imatge i Web, Eloi Coll.
  • Secretaria d’Estratègia Política i Territorial, Àngel Mondéjar.
  • Secretaria de Política Municipal, Josep Pla.
President fundador de la secció Local, Francesc Roig.