Sant Cebrià de Vallalta

Albert Pla, escollit cap de llista d´ERC a Sant Cebrià de Vallalta

La secció local de Sant Cebrià de Vallalta ha escollit Albert Pla i Besolí alcaldable d’ERC a Sant Cebrià de Vallalta per a les pròximes eleccions municipals del maig de 2019. L’assemblea celebrada aquest vespre ha comptat amb dues candidatures, la d’Albert Pla proposada per l’Executiva local i la de l’Eloi Coll per presentació d’avals. El resultat de les votacions ha estat de 50% vots a favor de la candidatura de Pla i de 38% vots per la Candidatura de Coll, més un vot en blanc.

La secció local d’ERC ha considerat Albert Pla un gran candidat per a les municipals ja que tot i la seva joventut, és una persona molt responsable, professional, dinàmica i enèrgica. Una persona amb moltes ganes de treballar per el poble i que sent una gran estima per Sant Cebrià.

En el seu discurs Pla ha agraït la confiança que la secció local d’ERC de Sant Cebrià li ha brindat i ha afegit que no li fa por assumir aquesta responsabilitat, ja que està acompanyat d´un gran equip.

Sobre la situació actual Pla ha citat ‘Estem patint una situació surrealista al poble, des de ERC treballarem per poder trobar la millor solució aquesta situació, aquest consistori ha de recuperar el seny. Liderar un Ajuntament mai pot ser cosa d’una sola persona, l’equip que t’acompanya és primordial. Sense equip no hi ha lideratge’.

Pla ha posat especial èmfasi en els habitants del poble ‘Sant Cebrià té un potencial increïble, començant per la seva gent. Hem d’incentivar els nostres ciutadans, motivar la seva empenta i la seva creativitat. Estar al costat de les associacions és fonamental’

El cap de llista per Sant Cebrià ha ressaltat la importància d’escoltar tothom, avaluar les possibilitats de resposta i actuar per resoldre els problemes que afecten a la vida de les persones.  Albert Pla ha manifestat ‘volem que l'Ajuntament sigui més eficaç en la resolució dels problemes en els quals l'Ajuntament ha de donar una solució i una resposta ràpida’.

De cara a les municipals ‘Comunicar i escoltar. Comunicar i transmetre el nostre projecte als habitants i convidar a totes aquelles persones que vulguin participar en la construcció del Sant Cebrià del futur. Escoltar a tothom, donar suport, recollir neguits.  Aquests dos factors seran claus perquè puguem confeccionar el nostre projecte de governabilitat pel municipi’.

Pel que fa a la situació de País el candidat ha citat:
"Estem sembrant un nou País i tot municipi és necessari per aconseguir una República ferma, Sant Cebrià en vol ser protagonista"

Currículum Albert Pla
Nascut a Sant Cebrià de Vallalta el 1992 (Can Jan Petit). Graduat en Comptabilitat i Finances per la Universitat de Girona. Tècnic de recursos humans en una important empresa càrnia del Gironès.

A Sant Cebrià ha estat president del Club Bàsquet Sant Cebrià, participa en diverses associacions del poble i durant molts anys l’hem pogut veure cada dissabte al mercat municipal.

És membre de l'ANC i militant del grup d'ERC amb el que s’ha presentat a les llistes municipals les darreres dues eleccions municipals.