Sant Celoni i la Batllòria

Totes les notícies

Programa Electoral Sant Celoni i La Batllòria Municipals 2019

Aquestes són les propostes que tenim per Sant Celoni i La Batllòria, creiem que és un programa actiu i viu. I estem convençuts que són propostes necessàries per una millor qualitat de vida col·lectiva i individual. Algunes són propostes que no es poden dur a terme en només 4 anys, però creiem que per millorar el nostre dia a dia cal mirar més enllà d’un període electoral. Potser som agosarats i ambiciosos, però com hem dit en un principi volem el millor pel nostre poble perquè l’estimem. Volem decidir com serà el Sant Celoni i La Batllòria del futur, per dignificar el nostre municipi, la nostra comarca, el Baix Montseny, i construir entre tots i totes la República que ens mereixem.Aquest programa electoral ha estat elaborat amb la col·laboració, durant molt de temps i desinteressadament per molts actors diferents del nostre municipi, agents socials, entitats culturals i esportives, associacions, col·lectius educatius, promotors econòmics, comerciants, etc., però principalment per persones de tots els àmbits que, des del seu anonimat, generosament han aportat el seu punt de vista per millorar el nostre poble, la nostra comunitat, el nostre entorn i sobretot per millorar la vida dels nostres conciutadans.És per això que els hi volem agrair sincerament el seu ajut i esperem seguir rebent les seves inquietuds i les seves aportacions. Moltes gràcies a totes i tots.

Acte de presentació de candidatura MUNICIPALS 2019

Aquest migdia s'ha produït l'acte de presentació de la candidatura d'ERC de Sant Celoni i La Batllòria a les MUNICIPALS 2019, encapçalada per l'alcaldable Magalí Miracle, tenim un equip cohesionat, heterogeni i amb moltes ganes d'aportar propostes i solucions al municipi, incorporem gent jove molt preparada i amb un gran esperit de col·laboració. Durant l'acte s'han explicat unes pinzellades del nostre ampli projecte, que abraça totes les àrees d'actuació i el qual anirem explicant de forma més exhaustiva durant els pròxims dies. Per descomptat és un projecte obert, amb ganes de consens on les entitats socials, i la gent del poble i té molt a dir.Conjuntament anirem presentant els diferents candidats, on exposarem un breu resum de cada un d'ells. L'equip d'ERC #Instagram    Facebook    Twitter

Resultats de les Eleccions Generals 2019

Son temps difícils per la nostra democràcia, les nostres llibertats estan en retrocés i tenim als nostres líders empresonats o a l'exili, no obstant això, l'electorat ha premiat la feina ben feta i de continuïtat d'ERC en els últims temps, on ens hem mantingut al davant esforçant-nos més, conscients de les dificultats del moment, en pro de millorar l'economia, la cohesió social i la vida de la gent, no tenim més que agrair a tots els que ens han fet confiança, i dir-los que no els decebrem, que perseverarem amb la nostra feina, i a tots els que no ens han fet confiança, agrair-los la seva participació i dir-los que continuarem fent projectes per la millora de la vida de tothom, d'ampli consens, que esperem que se sentin com seus en un futur pròxim.A tots moltes gràcies ! font: Ajuntament de Sant Celoni i La Batllòria

Resultats de les eleccions al Parlament espanyol del 26 de juny

1.913 gràcies!

Si en les eleccions del 20 de desembre Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ja havia fet un resultat històric a Sant Celoni i la Batllòria, en haver obtingut més vots que cap altre contesa electoral, aquest cop i per primera vegada, ERC ha guanyat unes eleccions al nostre municipi. I a banda d’haver guanyat, s’ha tornat a establir un rècord de suport popular, recollint un total de 1.913 vots (123 més que al 20-D) i passant d’un 20’2% a un 23’1% del total de vots emesos. Els grans resultats de Sant Celoni i la Batllòria s’afegeixen al bon paper que ERC ha fet al Baix Montseny, un territori on ha estat la força política més votada, amb 2.294 vots més que En Comú Podem. En tots i cadascun dels municipis d’aquest territori, ERC ha estat primera o segona força, en cap cas tercera, i ha obtingut també victòries a Arbúcies, Breda, Campins, Gualba, Llinars, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Esteve i Santa Maria de Palautordera i Vallgorguina. Davant d’aquests resultats, la secció local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria volem agrair un cop més a tots els veïns i les veïnes el suport que ens han donat. No us decebrem!

Resultats de les eleccions al Parlament espanyol del 26 de juny

Comparativa de les eleccions del 20-D i del 26-J

1.913 gràcies!

La candidatura d'ERC que va concórrer a les darreres municipals a Sant Celoni i la Batllòria

La secció local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria renova la seva executiva

La secció local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria ha renovat avui la seva executiva. Reunits en assemblea, els militants del municipi han aprovat per aclamació l’única candidatura presentada, que incorpora diverses persones que han treballat molt activament com a independents i que s’han afiliat a ERC en els darrers mesos. L’executiva local d’ERC Sant Celoni i la Batllòria, presidida de nou per Pere Blanché, és ara la següent: Presidència: Pere Blanché Secretaria d’Organització i portaveu del grup municipal: Magalí Miracle Secretaria de Finances: Pep Alsina Secretaria d’Imatge i Comunicació: Eduard Illa Secretaria de Política Municipal: Manel Bueno Secretaria de la Dona i de Medi Natural: Sònia Jiménez

La secció local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria lamenta la pèrdua de Jordi Serra

La secció local d’ERC de Sant Celoni i la Batllòria lamenta la pèrdua del company Jordi Serra i Fita, que ha mort a l’edat de 66 anys després de lluitar contra una llarga malaltia. Jordi Serra militava a ERC des de 2001 i formava part de diferents entitats del municipi, com el Centre Excursionista (CESC), la Penya Barcelonista o la Colla de Geganters i Grallers. Els companys i les companyes d’ERC volem fer arribar als seus familiars i amics el nostre condol per la pèrdua d’una gran persona, plenament compromesa amb el teixit associatiu de Sant Celoni i amb la reivindicació nacional d’una república catalana lliure i independent.

ERC aconsegueix un resultat històric a Sant Celoni i la Batllòria

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha aconseguit en les eleccions al Congrés que han tingut lloc aquest 20 de desembre el millor resultat d’aquesta formació política al municipi de Sant Celoni des de la recuperació de la democràcia. En total, ERC ha obtingut 1.790 vots i un 20’3% dels suports dels veïns i les veïnes de Sant Celoni i la Batllòria, un resultat molt superior al que hi va haver a les mateixes eleccions de l’any 2011, quan es van obtenir 590 vots i un 7’43% dels suports. A més, aquests 1.790 vots obtinguts aquest diumenge superen altres màxims històrics, com els 1.654 vots que es van obtenir a les eleccions al parlament espanyol l’any 2004 o els 1.752 vots de les eleccions europees de l’any 2014, en les quals ERC va obtenir la primera victòria a Catalunya en unes eleccions des de la República. Davant d’aquests resultats, des de la secció local d’ERC volem agrair a tots els veïns i les veïnes de Sant Celoni i la Batllòria el suport que un cop més ens han donat. Els diputats i senadors d’ERC seran la veu de tota la ciutadania que va votar Sí a les eleccions del 27-S i des del nostre municipi seguirem treballant per guanyar-nos de nou, elecció rere elecció, la seva confiança.