Sant Celoni i la Batllòria

Programa Electoral Sant Celoni i La Batllòria Municipals 2019

Aquestes són les propostes que tenim per Sant Celoni i La Batllòria, creiem que és un programa actiu i viu. I estem convençuts que són propostes necessàries per una millor qualitat de vida col·lectiva i individual. Algunes són propostes que no es poden dur a terme en només 4 anys, però creiem que per millorar el nostre dia a dia cal mirar més enllà d’un període electoral. Potser som agosarats i ambiciosos, però com hem dit en un principi volem el millor pel nostre poble perquè l’estimem. Volem decidir com serà el Sant Celoni i La Batllòria del futur, per dignificar el nostre municipi, la nostra comarca, el Baix Montseny, i construir entre tots i totes la República que ens mereixem.
Aquest programa electoral ha estat elaborat amb la col·laboració, durant molt de temps i desinteressadament per molts actors diferents del nostre municipi, agents socials, entitats culturals i esportives, associacions, col·lectius educatius, promotors econòmics, comerciants, etc., però principalment per persones de tots els àmbits que, des del seu anonimat, generosament han aportat el seu punt de vista per millorar el nostre poble, la nostra comunitat, el nostre entorn i sobretot per millorar la vida dels nostres conciutadans.
És per això que els hi volem agrair sincerament el seu ajut i esperem seguir rebent les seves inquietuds i les seves aportacions.
Moltes gràcies a totes i tots.