Sant Celoni i la Batllòria

Qui som

Benvinguts al web de la secció local d’ERC de Sant Celoni i La Batllòria, la finestra des de la qual podreu veure tot el que fa ERC al municipi.

El nostre objectiu és treballar per tota la ciutadania de Sant Celoni i La Batllòria i al mateix temps, treballar per la independència del nostre país des del nostre municipi. Per això utilitzarem aquest espai per mantenir-nos connectats amb tots els que ens seguiu, ja sigueu militants, simpatitzants, periodistes o senzillament persones interessades en la política del municipi. Considerem que la comunicació és una part fonamental de l’acció política i per això volem ser oberts i transparents. Així mateix, des d’aquest espai també podreu fer seguiment de les xarxes socials del partit i dels nostres representants.

Nosaltres estem al servei de tota la gent de Sant Celoni i La Batllòria. Per això també posem a l’abast de qui ho vulgui la bústia de correu electrònic santceloni@esquerra.org que consultem cada dia i des de la qual recollim qualsevol suggeriment o consulta que ens vulgueu fer arribar.

Totes aquelles persones que compartiu l’objectiu de convertir Catalunya en un nou estat d’Europa, en una república moderna, un país socialment avançat i implacable en la lluita contra la corrupció, sereu benvinguts a ERC.

Junts ho farem possible.

Comptem amb tu!