Sant Cugat del Vallès

ERC i les JERC se sumen a la vaga feminista del 8 de març

Un moment de la vaga feminista de l'any passat / Foto: TOT Sant Cugat
Esquerra Republicana i les JERC anuncien que se sumaran a la vaga feminista convocada per a aquest dijous, 8 de març, de manera que l’activitat del grup municipal se suspendrà i el local d’ERC romandrà tancat a la tarda. Paral·lelament, ERC-MES lamenta que l’equip de govern no participi en la vaga i convoqui una reunió veïnal sobre la mobilitat a Can Graells. ‘Entenem que s’hagi de fer aquesta reunió però no compartim que es faci el 8 de març, en el context de la vaga feminista, de manera que caldria trobar una altra data’, explica la portaveu republicana, Mireia Ingla.

Paral·lelament, les dues formacions animen la ciutadania santcugatenca a sumar-se a l’aturada reivindicativa i també a participar en la manifestació unitària prevista per a les 17,30 hores a la plaça d’Octavià.

A més, les JERC duran a terme una acció reivindicativa amb motiu del Dia de la Dona Treballadora a la plaça dels Quatre Cantons a les 11 del matí