Sant Cugat del Vallès

El Jovent Republicà i ERC-MES proposem que els Ferrocarrils donin servei durant les nits de Festa Major

Ple municipal
El Jovent Republicà ha fet la roda de premsa a la plaça de l'estació
El grup municipal d'Esquerra Republicana-Moviment d'Esquerres (ERC-MES) presentarà, a proposta de les Joventuts d'Esquerra Republicana, una moció al ple de maig perquè els Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) ofereixin servei de tren ininterromput durant les nits de les Festes Majors de Sant Cugat, Rubí i Terrassa, que coincideixen a finals de juny. 'Creiem que ens mereixem Sant Cugat i les ciutats veïnes ens mereixem el mateix tracte que Barcelona en aquestes qüestions', ha explicat el regidor del Jovent Republicà Èric Gómez.

Gómez ha recordat que Sant Cugat té molts joves i molts d'ells viuen als districtes i 'han de poder gaudir de la Festa Major amb les mateixes condicions que la resta de ciutadans, perquè la majoria de les activitats d'oci tenen lloc al centre'. 'Han de poder gaudir de la nostra festa grossa sense dependre del cotxe per poder tornar a casa', ha remarcat. En aquest sentit, el text posa en valor que es tracta d'una mesura per fomentar la mobilitat districtes-centre i fent-ho d'una manera responsable i sostenible.

Gómez també ha posat èmfasi en el fet que 'no podem demanar des de les administracions públiques que no consumeixi alcohol si s'ha de conduir, però no fer res desincentivar l'ús del vehicle privat'.

La roda de premsa ha tingut lloc aquest dimarts a la plaça de Lluís Millet, davant de l'estació d'FGC de Sant Cugat, i ha comptat amb la presència de la regidora d'ERC i les Joventuts d'Esquerra Republicana de Rubí, Ariadna Martín. 'Som ciutat d'acollida i hem de garantir que la gent ve a viure a Rubí gaudeixi també de la nostra gran festa. No oblidem que des de Rubí no surt cap bus nit, més enllà del que ressegueix la pròpia línia del Vallès', ha remarcat la rubinenca.