Sant Cugat del Vallès

Reclamem dinamitzar i millorar els polígons empresarials i industrials de Sant Cugat

Ple municipal
El parc empresarial de Can Sant Joan / Foto: Santcugat.cat
El grup municipal d'Esquerra Republicana-Moviment d'Esquerres (ERC-MES) presentarà al ple de juny una proposta per dinamitzar i millorar els parcs empresarials i polígons industrials de Sant Cugat. 'Busquem tres objectius i el primer és que hi hagi un pla director que estableixi una actuació conjunta, de la mà dels agents implicats', ha explicat el regidor Ferran Villaseñor en declaracions al mitjà local Cugat.cat.

En concret, el que cerca la moció és crear abans de finalitzar el setembre vinent una mesa de treball que agrupi els sectors econòmics de la ciutat, el govern municipal i els sindicats per tal de dissenyar conjuntament els projectes de millora dels polígons industrials. Així mateix, el text també subratlla la necessitat d'impulsar un pla d’adaptació i revisió de senyalització d'aquestes zones, així com una proposta estratègica de mobilitat i aparcament, a més del moviment de mercaderies.

Finalment, els republicans també proposen que la mesa de treball sigui el catalitzador per desenvolupar un Pla Director de Millora de les Zones Industrials que contempli mesures per a la seva modernització, consolidació, iimpuls i dotació pressupostària interanual.
Mots clau
: parcs empresarials