Sant Cugat del Vallès

Esquerra Republicana posa en marxa el procés participatiu per elaborar el programa electoral de les Municipals 2019

Municipals 2019
El procés s'ha presentat a la premsa aquest dimarts
Esquerra Republicana ha presentat aquest dimarts el procés participatiu amb què vol obrir la redacció del programa electoral a la ciutadania de Sant Cugat. Aquesta vegada, el procés girarà al voltant de dos eixos: d'una banda, les trobades temàtiques amb la militància, entitats, persones expertes sobre una temàtica i santcugatencs i santcugatenques que hi vulguin participar; i de l'altra, un canal online, Idees per a Sant Cugat, que serveixi de fòrum 2.0 perquè els usuaris proposin i interactuïn entre ells sobre els reptes i problemes de la ciutat.

'Volem que aquest projecte abasti el màxim de persones possible. Per això, aquesta vegada també obrirem vies de participació 2.0 per tal que qualsevol persona pugui dir-nos la seva, encara que no pugui participar a les trobades físiques que farem', ha explicat la candidata a l'alcaldia, Mireia Ingla. 'Són dos processos que convergeixen. El repte serà com canalitzar i treballar les propostes per després plasmar-les al programa', ha comentat la secretària d'Imatge i Comunicació, Esther Madrona. 'Es tracta de donar-los un full en blanc i omplir-lo plegats', ha afegit.

Tant la part de trobades com la online s'articularan al voltant d'eixos temàtiques que coincideixen amb qüestions importants per a la ciutadania i temes que Esquerra ha tractat i vol potenciar de cara a les municipals: habitatge, mobilitat, polítiques de barris, educació, esports, etc.

El procés també es donarà a conèixer durant la presentació de la candidatura de Mireia Ingla a l'alcaldia, que tindrà lloc el dimarts 9 d'octubre. Tot i que la web ja està operativa, les trobades temàtiques no començaran fins a finals d'octubre.