Sant Cugat del Vallès

Esquerra Republicana posa en marxa les trobades presencials d'Idees per a Sant Cugat

Municipals 2019
Algunes de les propostes que es van recollir a la primera trobada
Esquerra Republicana arrenca les trobades sectorials del procés participatiu Idees per a Sant Cugat, el projecte per recollir idees per part de la ciutadania i els agents socials de cara a la redacció del programa electoral. Totes les trobades tindran lloc a la Casa de Cultura a les set vespre, i s'allargaran fins al mes de febrer. Aquest procés va en paral·lel al procés online, on qualsevol persona ja pot afegir la seva proposta a través del web Ideesxsantcugat.cat.

La primera trobada ja va tenir lloc el passat 27 de novembre, amb la visió de Sant Cugat per part de les dones com a eix central. La propera tindrà lloc el 18 de desembre, amb les polítiques d'habitatge, urbanisme i model de ciutat com a tema principal. La següent arribarà ja passat Nadal, i girarà al voltant de la qualitat democràtica i la transparència (14 de gener).

El torn de la mobilitat i el transport públic arribarà el 22 de gener, mentre que el feminisme i les polítiques d'igualtat arribaran el 28 de gener. Aquesta primera ronda de trobades obertes es tancarà amb la ponència de ciutat verda, medi ambient i sostenibilitat el 5 de febrer.

A banda d'aquestes trobades, la secció local està pendent d'acabar de lligar-ne algunes altres amb agents i entitats de la ciutat vinculats estretament amb el món de l'esport, l'educació, etc.