Sant Cugat del Vallès

El nostre equip

• Víctor Gordó
    Víctor Gordó La Floresta Nascut a Barcelona el 1981, on he crescut i he passat la major part de la meva vida, casat i amb un fill. Al 2013 em vaig traslladar a un bonic i viu barri de Sant Cugat anomenat La Floresta, al qual he trobat un entorn molt participatiu i integrador. Actualment hi col·laboro en diverses comissions del Consell de Barri i com a Secretari de la Junta de la Associació de Propietaris i Veïns de La Floresta.

De formació Enginyer Superior en Informàtica per la UPC, Master en Bussiness Intelligence per la UOC i Master en Bussiness Administration per la EAE. Des del 2006 treballo a la Universitat de Barcelona, concretament als seus Centres Científics i Tecnològics, on actualment duc a terme la tasca de responsable de Desenvolupament de Negoci i Relacions Externes.

Des de 2017 sóc militant a ERC, i recentment he passat a formar part de l’executiva de la secció local de Sant Cugat. Actualment formo part de l’executiva de la Sectorial d’Universitats i Recerca, però donat que sempre he tingut vocació per el medi ambient i estic involucrat en diverses entitats del sector, també col·laboro en la sectorial de Medi Ambient del partit.

Sóc gran defensor del treball en equip, la honestedat, el bé comú, la igualtat i la feina ben feta.