Sant Esteve Sesrovires

CARME RALLO ACONSEGUEIX EL COMPROMIS D'ENSENYAMENT DE DOTAR LA ROUREDA EL PROPER CURS AMB UN NOU TÈCNIC D'EDUCACIÓ INFANTIL

La nostra regidora i exalcaldessa, Carme Rallo, ha mantingut avui una reunió amb el conseller d'Educació, Josep Bargalló i el Director de Serveis Territorials d'Ensenyament del Baix Llobregat, Francesc Ballester. En el decurs de la mateixa Rallo ha aconseguit el compromís per part del Director de S. Territorials de dotar el proper curs amb un nou Tècnic d'Educació Infantil (TEI) els grups de P-3 de l'Escola La Roureda.
El proper curs, amb l''augment dels infants que s'incorporen a les nostres escoles, s'obrirà de nou la segona línea de P-3 de l'escola La Roureda que havia estat tancada per falta d'alumnes. El Departament d'Ensenyament sempre va mantenir el compromís de tornar a obrir aquesta segona línea a la Roureda si el nombre d'infants tornava a incrementar-se.
Amb l'obertura d'aquest nou grup de P-3 s'incorporarà a la Roureda un nou Tècnic d'Educació Infantil.
A la reunió també hi ha assistit el diputat del Parlament de Catalunya, Jordi Albert, i alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores d'educació i exalcaldes i exalcaldeses d'Esquerra.