Sant Esteve Sesrovires

DEIXEM ENRERE LA VELLA POLÍTICA

Els dies de la vella política s’estan acabant. Els mitjans de comunicació, la velocitat de la informació, la preparació de la ciutadania, l’anàlisi crítica i el sentit comú, de mica en mica, desplacen les pràctiques corruptes i les directrius populistes en favor de l’exigència de transparència, democràcia i respecte per la despesa pública.

En general, ja no ens deixem entabanar per actuacions d’aparador o maquillatge electoral, perquè sabem que a la llarga aquestes actuacions es paguen ben cares. I encara més quan sabem on són capaces d’arribar algunes persones per perpetuar els seus ideals roïns.

Per això Esquerra de Sant Esteve Sesrovires treballem incansablement per restaurar els valors republicans a l’Ajuntament, perquè ara com ara som l’única garantia de progrés, obertura i democràcia real.

L’experiència ens ha demostrat repetidament que qualsevol altre govern a Sant Esteve Sesrovires –com el que tenim ara, encapçalat per l’alcalde Carbonell– respon a altres objectius més personals i més interessats. Per exemple, les seves dues propostes estrelles, per una banda desenvolupar un altre macro polígon al Masset quan encara tenim polígons a mig omplir en el poble que s’estan degradant i per l’altre fer créixer el número d’habitants del nostre municipi fins triplicar l’actual, només pel capritx d’augmentar el nombre d’habitants i poder figurar com a gran municipi de la zona, sense valorar l’impacte que això suposaria tant en l’àmbit dels serveis municipals com en la pèrdua de valors idiosincràtics propis que ara ens defineixen.

I no cal dir que la transparència i la democràcia no són precisament apostes del govern de l’alcalde Carbonell, més aviat al contrari: amaguen informació, prenen decisions arbitràries i utilitzen els recursos públics en benefici dels seus interessos electoralistes. La vella política en essència.

Esquerra de Sant Esteve Sesrovires tenim experiència al govern i no parlem per parlar. Sabem el que costa redreçar una situació caòtica com la que deixa aquest tipus de política populista. Per això és important aturar-los els peus tan aviat com sigui possible i abans que no sigui irreversible. La vella política té els dies comptats i Esquerra de Sant Esteve Sesrovires no ens cansarem de treballar activament per aconseguir-ho.

Volem un poble participatiu, actiu i crític, amb la informació a l’abast i amb la seguretat que els diners públics es destinen a cobrir les necessitats, i no a enganyifes d’aparador.

Si tu penses igual i ja n’estàs cansat, d’aquest populisme insultant, posa’t en contacte amb nosaltres i participa en el nostre projecte de poble.

Fem que Sant Esteve Sesrovires sigui el que tots i totes volem i mereixem.

#TotPerSantEsteve