Sant Esteve Sesrovires

MANIFEST MUNICIPAL D’ESQUERRA

Els homes i dones d’Esquerra, bona part dels quals comptem amb una àmplia experiència a l’àmbit social sesrovirenc, representem la més clara opció de futur i basem el nostre programa municipal en un nou tarannà polític que ens acosta de forma clara als ciutadans i ciutadanes, a través de les accions municipals que ens ajudaran, amb dedicació i amb il.lusió, a resoldre els problemes col.lectius.
La llista d’Esquerra és una llista no condicionada pels vincles amb els grans grups econòmics i empresarials. Una alternativa allunyada d’aquests cercles de poder i això ens ajuda a escoltar, atendre les demandes i a donar solucions als veritables problemes i a les veritables necessitats del Sant Esteve del segle XXI.

És necessari, doncs, davant l’actual situació, superar el model que amb absolutisme governa al municipi i treballar per aconseguir un model social. No té sentit atorgar terrenys municipals per a fer una escola privada i elitista, mentre que els nostres joves no es poden independitzar i segueixen a casa dels pares amb 30 anys. No te sentit deixar de cobrar 1,5 milions en plusvàlues a una empresa constructora per danys morals sense haver cap mena de contracte signat que vinculi ambdues parts. No te sentit invertir en un camp de sorra per a jugar a futbol 11, sense tenir demanda i amb un camp municipal que necessita grans inversions per a fer-lo, com a mínim, practicable. No te sentit incloure en la memòria 83.000 euros en un projecte i unes obres als vestidors de la pista coberta que no s’han fet.

Esquerra vol treballar a Sant Esteve amb una política d’ordenació econòmica, social, cultural i ecològica al servei de la col.lectivitat. Esquerra vol demostrar que el creixement urbanístic racional i sostenible és possible i necessari, i que aquest plantejament urbanístic ha de garantir la convivència d’usos, la recuperació i renovació d’espais públics i urbans i la potenciació de l’habitatge públic, fent un poble accessible. Fent un poble de tots !!!

Adrià Companys i Arcusa
Regidor d'Esquerra a l'ajuntament de Sant Esteve Sesrovires