Sant Esteve Sesrovires

PROMESES 2007

Aquests dies haureu vist algunes entrevistes a líders polítics del nostre poble realitzades des de diferents mitjans de comunicació de la comarca. Aquest és el cas de LíniaNord, una publicació que dona cobertura als pobles de la futura comarca del Montserratí.

En aquesta publicació apareix una frase, en boca d’un soci de govern del Sr. Carbonell, en la que diu: “El Sr. Carbonell és una persona que compleix les seves promeses”. Una frase que no pot deixar a ningú indiferent. Nomes cal tirar d’hemeroteca, revisar els Sesrovirencs que son públics a la web de l’ajuntament, per adonar-se'n de què això no és del tot encertat, per no dir gens encertat. Aquí teniu una petita mostra:

PROMESA 1:  "2007 L’ANY EN QUE TOT VA COMENÇAR"

En el gràfic que acompanya a aquest article podeu veure un retall del Sesrovirenc previ a les eleccions de l’any 2007. La primera legislatura en la que el Sr. Carbonell es presentava com a cap de llista del PSC-PSOE. Mireu quina quantitat de promeses, moltes d’elles ens han abocat a la situació econòmica actual. Ja sabeu allò que diu ara «PRIMER SANT ESTEVE».
  • Residència Gent Gran i Centre de Dia que ens havia de costar 2.000.000€, però que al final en van ser al voltant de 14.000.000€!!!!
  • Reforma de la Plaça Doctor Tarrés 150.000€. Després de 12 anys, com s’apropen eleccions, fan ara de correcuita un nyap que ens costa 30.000€.
  • Aparcament Escola Vinya del Sastret. 90.000€. Algú ha vist l’aparcament?.
  • 1a fase Complex Cultural i Juvenil. El ja famós Fòrum. Nomes es preveia gastar 300.000€. Finalment més de 4.000.000€ per tenir el que tots podem veure.
  • Reforma Pista Francesc Castellet. Ens anaven a fer els vestidors nous. Uns vestidors summament necessàris que 12 anys més tard seguim esperant.
  • Arranjament Camí del Maset. Els que coneixen l’indret que uneix Martorell amb Can Bargalló podran explicar em quina situació es troba aquest després de 12 anys d’espera.
  • Nau de la Brigada i Escola d’Oficis a Can Domènech. Un altre projecte “promesa” que va quedar sols reflectit en un pamflet electoral. Recordar que en un altre moment de lucidesa ens va prometre que igual feia un “Museu del Dolç” em aquest mateix indret.
  • I altres considerats manteniments com la Millora de la xarxa de subministrament Aigua Potable, el Pla de Descontaminació Lumínica, el Pla de mobilitat i accessibilitat, etc.....

L’any 2007 quedarà a la memòria històrica de Sant Esteve Sesrovires com l’any en el que el Sr. Carbonell endegava la seva trajectòria com alcalde i abocava a un deute immens el municipi. Després de tres legislatures ja no enganya a ningú. Per molt que ens digui que “Primer Sant Esteve”.