Sant Esteve Sesrovires

CONEIX-NOS. SOM UN EQUIP!

Lluís Canals, en primera persona

Sóc de l’equip d’ERC perquè en l’equip d’ERC he trobat les persones amb les que podrem treballar per reconduir la situació en la que es troba Sant Esteve Sesrovires. Com a sesrovirenc que de sempre has participat en les entitats i activitats de Sant Esteve i et trobes en el moment actual, que veus el moment tant baix de les nostres entitats i la falta de motivació, et preguntes què pots fer per ajudar a reconduir aquesta situació. Crec que la millor manera d’ajudar positivament a Sant Esteve és participant activament i des de dins l’ajuntament, aportant tot el que puguem amb una bona gestió, responsable i motivadora.
Esquerra ho ha demostrat i mereix la nostra confiança.

Jo puc Aportar dedicació i coneixement de les entitats, en les que sempre he estat implicat, participant i compartint els recursos, activitats i espais de Sant Esteve. Escoltant i recollint les inquietuds, necessitats i propostes dels nostres veïns, per trobar la manera responsable i motivadora per portar-les a terme.

Esquerra al govern municipal som garantia d’un equip decidit a treballar seriosament, amb tota la dedicació i competència per gestionar els recursos materials i humans del nostre ajuntament. Un equip coneixedor i preparat per donar resposta a la situació del nostre poble i reconduir-lo a un nivell equilibrat i sostenible.

La Carme Rallo com a alcaldessa representa la persona que ha d’ocupar l’alcaldia. Ha adquirit els coneixements i l’experiència, juntament amb la seva capacitat de treball i dedicació. Ella pot conduir aquest equip a donar l’empenta per recuperar el Sant Esteve que tots desitgem.

Construirem República cada cop que amb les nostres accions i gestions, fem que tot el poble senti que està representat, escoltat i participant; donant resposta a les diferents necessitats dels nostres veïns. La república la construïm escoltant transversalment a tots i totes.

Per a mi l’1 d’octubre a Sant Esteve va significar il·lusió i motivació d’un poble que volia votar el seu futur pacíficament i va ser agredit i atropellat. El poble es va unir i mobilitzar per defensar el que estima. Com a sesrovirencs i persones demòcrates, vàrem plantar cara pacíficament a una policia que va fer ús d’una força desmesurada i fora de lloc. Quan veus que joves, grans i avis, s’uneixen per defensar i denunciar aquesta agressió, això no té preu i es mereix que tots ajuntem esforços perquè no torni a passar i no quedi impune aquesta agressió. Que aquesta força de la democràcia doni suport i escalf a totes les persones que, injustament i sense cap raó, estan pres@s o exiliats.