Sant Esteve Sesrovires

CONEIX-NOS. SOM UN EQUIP!

Toni Campos, en primera persona

Soc de l´equip d'Esquerra
Vaig acostar-me a la secció local d'Esquerra per ajudar. Vaig començar a assistir a les reunions de la secció local. Fins aquell moment no vaig sentir la necessitat de estar dintre de cap associació ni partit polític però passat 1 d'octubre  vaig demanar l’ingrés a Esquerra secció local, sempre he sigut votant de Esquerra, i republicà convençut.

Esquerra al govern municipal es garantia d'un govern amb garanties de compromís. En el municipi hi ha treball, tenint molta feina en general i principalment sanejar les arques municipals tant malmeses per els últims governs municipals. Son garantia perquè el poble torni a veure amb il·lusió el futur

La Carme Rallo com alcaldessa representa:
Ella es una persona molt forta amb un esperit de lideratge molt marcat, es garantia de sacrifici i de treball, molt necessaris per poder fer front als problemes existents al municipi. És conscient perquè coneix els problemes de primera mà. Ja va demostrar la seva valua quant va exercir com alcaldessa. Necessitem que la Carme torni a liderar un nou projecte per Sant Esteve