Sant Esteve Sesrovires

CONEIX-NOS. SOM UN EQUIP!

Javier López, en primera persona

Sóc de l’equip d’Esquerra  perquè crec que a hores d’ara és el partit que més seny ha posat en la gestió del nostre ajuntament, amb una visió clara i un objectiu assolible, essent realista i governant per a tots, no només per a uns determinats “clients”.  Hem estat acostumats, fins a aquesta legislatura, a una gestió basada en la disbauxa i en el malbaratament dels recursos, i Esquerra ha demostrat que un altre tipus de gestió és possible.

Esquerra al govern municipal és la garantia d’un ajuntament amb una participació clara de tothom, amb una vocació pel ciutadà, amb una gestió clara i sense amagar res, fent accessible la informació a tots els ciutadans que  ho desitgin, gestionant els recursos de forma responsable i ecològica.

La Carme Rallo com a alcaldessa representa un futur esperançador pels sesrovirencs, una persona que ha demostrat que és capaç de governar un ajuntament que estava en fallida i que una altra gestió és possible. Amb un tarannà de persona seria, dialogant i preparada per nous reptes.