Sant Esteve Sesrovires

CONEIX-NOS. SOM UN EQUIP!

Jordi Reguant, en primera persona

Dono suport a Esquerra perquè és el partit polític que jo milito. Soc de l’equip d’Esquerra perquè és un partit polític que en 87 anys d’història no hi ha cap corrupte i perquè crec aferrissadament que sempre, i dic sempre, hem complert o intentat complir el programa electoral. I, per acabar, perquè tota la meva família ha lluitat a mort per la República i com a republicans.

Esquerra al govern municipal és la garantia de moltes coses: de llibertat, de democràcia, de progrés, de futur, de millorar, d'amor, de proximitat, de país, de fer fora injustícies i, molt important, de fora als inútils de l’ajuntament.

La Carme Rallo com a alcaldessa representa tot el que he reiterat i demandat en el punt anterior però també m'agradaria comentar que, després de tot el pollastre que hi ha en aquest petit poble, si no aconseguim tenir un govern ferm i estable, com a mínim 2 legislatures, és impossible eixugar la merda i el deute que tenim. Hem de fer i construir una base molt més àmplia.