Sant Feliu de Llobregat

Totes les opinions

Flavia Reina

Per què entro a militar?

Fa ara any i mig que em vaig embarcar al projecte d’ERC. He iniciat aquesta nova etapa de la meva vida on estic aprenent a diari el que implica la responsabilitat i establir criteris basats en els valors republicans. Vaig entrar a la llista d’ERC com a número 4 i com independent; un gran vot de confiança, una oportunitat per deixar la meva llavor dins del projecte!  La meva relació amb els valors republicans no van començar aquí.

Oriol Bossa

Un Any Estrany

“Sabem que el camí no serà fàcil, en cap sentit. Però sé i sabem que ens en sortirem”. Era el 15 de juny de 2019, i amb emoció continguda, concloïa amb aquestes paraules el meu discurs de pressa de possessió. Dos dies més tard entràvem a l’Ajuntament al govern estant. L’entrada, o més ben dit l’aterratge al govern municipal, ha suposat situar-se, aprendre i assentar-se. En altres paraules ha suposat feina, feina i més feina.

Mercè Ariza

Reflexions d'un Any de Regidora

Que el temps passa molt ràpid no és res de nou, però si parlem de temps quan executes un càrrec amb responsabilitat política, el temps “vola”. Fa un any vam arribar a govern donant veu a Esquerra Republicana per decisió dels Santfeliuencs/ques i amb uns objectius clars: fer canvis al nostre ajuntament per garantir els drets de les persones i millorar les condicions de vida. La campanya abans de les eleccions em va permetre conèixer a moltíssima gent de diferents generacions, i això ho dic perquè enriqueix al grup les vivències de cadascú, on vam compartir moments que han quedat gravats en la meva memòria.

Bernat Dausà

Primer Any de Mandat

El darrer 24 de Maig va fer 16 anys que vaig entrar a militar a Esquerra. En aquell moment, el partit tenia un regidor a l’Ajuntament de Sant Feliu, el moviment independentista era minoritari al país i encara més a Sant Feliu. Els esdeveniments a nivell nacional han estat un impuls evident pel creixement del partit i l’independentisme a tots nivells, i cal seguir treballant per augmentar encara més aquest creixement.

Flavia Reina

Un Any de Canvis

Ara fa un any, iniciavem un procés col•lectiu en el que afrontavem nous reptes, aprenentatges i una missió clau: aportar els valors republicans a Sant Feliu de Llobregat. CAMPANYA Pel que fa a la meva persona, entrar a formar part d’aquest projecte ha estat un gran cúmul de sentiments.  Acompanyada de pors, exigències i esperít de superació, sens dubte ha esdevingut un dels moments claus en la meva vida.

Aitor Rivera

Un Any de Govern

Fa aproximadament un any ens presentàvem a les eleccions amb un lema molt clar i directe, “És l’hora del jovent”. I així va ser. La confiança de 4777 veïns i veïnes a la candidatura d’Esquerra Republicana i el Jovent Republicà ho va fer possible. Més enllà de l’anècdota que per primer cop a la història hi hagi un regidor del Jovent Republicà (abans JERC) al Ple, a les eleccions municipals els joves i les joves de Sant Feliu vam guanyar moltes altres coses: un consistori rejovenit, amb forces renovades i amb idees noves.

Marta Barahona

Com vaig viure la Campanya?

Tot va començar un cap de setmana de febrer de 2017, on un grup d’unes 20 persones, vam romandre tancats a una masia d’un petit poble de Lleida. D’aquells dos dies en va sortir l’equip de campanya. Entre altres moltes coses, vam establir les bases del que seria, fins al moment, i sense cap mena de dubte, la nostra millor campanya. Després d’aquesta primera trobada, de reunions n’hi va haver moltes, que es van anar intensificant a mesura que anaven passant els mesos.

Paco Rodríguez

Una Campanya que Venia de Lluny

El passat 10 de maig de 2019, coincidint amb les Festes de Primavera, es donava el tret de sortida de la campanya electoral de les eleccions municipals, les desenes d’ençà de la restauració de la democràcia. Durant els darrers 40 anys, l’hegemonia política local s’ha repartit entre els Comuns i el PSC, partint-se l’alcaldia entre ells durant diferents períodes i amb diversos pactes sovint controvertits.

Nuria Barberan, Montse Blay, Pere Massagué, Hector Oresanz

Quatre visions del Confinament

Nuria Barberan, funcionària de l'Ajuntament i delegada Sindical de l'USOC La situació laboral esdevinguda amb motiu del Covid19 en un principi va ser molt confusa, tant pels companys com per a mi mateixa, perquè se'ns barrejava la por i a la vegada la sensació d'impotència en sentir que les nostres vides estaven patint un tall molt important: se'ns barrejava la sensació de responsabilitat de no deixar d'atendre al ciutadà però a la vegada, ser curós al fer-ho i intentar que presencialment hi haguessin els menys treballadors possibles.