Sant Fruitós de Bages

25è aniversari de la refundació de la secció local D’ERC a Sant Fruitós de Bages.

Aquest any ERC celebrarà el 25è aniversari de la refundació del partit  a Sant Fruitós de Bages. La commemoració del 25è aniversari de l’actual Secció local d’ERC a Sant Fruitós és el millor pretext per recuperar amb força els valors republicans i l’estima al seu país que impulsaren un grup de joves santfruitosencs a treballar plegats pels seus ideals i a promoure un poble compromès i participatiu.

Molt han canviat les coses des de llavors. Sant Fruitós de Bages ha crescut i ERC s’ha consolidat com a partit polític on militen persones joves i no tan joves, homes i també dones que desitgem un poble millor, en el marc d’una República Catalana.
Entre altres accions que farem al llarg d’aquest any 2018, en el context que ens ofereixen les tecnologies virtuals de la comunicació, anirem recordant les notícies i opinions més destacades aparegudes als més de 50 Butlletins publicats durant tot aquest període. Avui comencem amb la primera.