Sant Hilari Sacalm

Eleccions municipals 2019

En Ferran, l'Emma i en Xevi. Els nostres 3 regidors
Acabem de passar per un període electoral: les Generals, les Europees i les municipals. Amb precampanyes, campanyes.... Tot i això, la participació del poble ha pujat del 65%, a més del 70%.
Gràcies a les 541 persones que ens han donat la seva confiança a través del vot, hem obtingut tres regidors que ens han permès tornar a entrar a l’ajuntament. Estem a punt d’encetar una legislatura nova, quatre anys on farem una oposició ferma, però constructiva.
La feina fins aquí, ha estat intensa, però l’hem fet il·lusionats i pensant en el poble, us hem escoltat a totes i tots, a través de les enquestes per internet i en paper, amb les tertúlies amb diferents sectors del poble, amb les xerrades de barri, amb les xerrades a les paradetes, amb les persones que ens trobàvem pel carrer i actes del poble i que parlaven amb nosaltres. Hem plasmat les vostres idees en el programa electoral. Aquest programa no es quedarà en un calaix, serà el nostre full de ruta i mirarem de treballar per tal que s’implementin les vostres idees durant aquesta legislatura, i us continuarem escoltant i preguntant.
Presentarem propostes, sortides del programa. Esmenes, per millorar les propostes del equip de govern. I recolzarem totes les mocions, propostes, iniciatives que ens condueixin a una República Catalana, lliure de presos polítics i on tothom pugui dir la seva opinió i practicar els seus costums i religió, sempre que no entri en conflicte amb els drets fonamentals de les altres persones.