Sant Iscle de Vallalta

Totes les notícies

Acte En suport al Referendum Dissapte 23 a St.cebriá de vallalta

L'acte es celebrará El Proper dissapte dia 23,Al pavelló esportiu de Sant Cebrià de Vallalta,Es començara a les 18:00 Hrs amb la Benvinguda als nostres Convidats Carles Campuzano y Ramón Cotarello, a les 18:30 hrs Xerrada amb Carles Campuzano,Tot seguit a les 19:30 Xerrada amb Ramón Cotarelo, Despres També tindrem:Botifarrada popular. Havaneres amb el Grup La Vella lola amenitzat amb un Ron Cremat. Organitza:assemblea.cat amb la colaboració de Erc Sant Iscle ,Pdcat i Cup st.Cebriá.

Celebració Diada Nacional 11 de Setembre de 2017.

Estimats veins de Sant iscle,La secció local de la nostra població ha estat simultaneament a la Celebració de la diada Nacional a Barcelona i també a La celebració a la nostra Població amb la ofrena Floral,Senpre en Defensa dels Nostres Principis Democratics. Felicitar a tots els Participants pel caracter Festiu i Democratic de la Nostre Festa. Salut i Visca Catalunya!!!

Erc Sant Iscle Col·labora amb el Projecte de la Via Blava per la Vallalta.

La recent creada secció local d'ERC de la nostra població ha decidit implicar-se en el procés d'execució de la via blava, projecte impulsat per l'associació Salvem La Vallalta i la Diputació per vertebrar la Vallalta en un corredor paisatgístic/turístic, amb els avantatges que creiem que suposaria per a la nostra població. El projecte ja ve de temps enrere, i felicitem els impulsors per la feina feta. Ara, la nostra formació està decidida a contribuir-hi en tot el que sigui possible, informant i buscant un consens entre les parts implicades per a la realització del projecte. Us mantindrem informats.