Sant Iscle de Vallalta

Totes les notícies

Miting de campanya a Sant Iscle de Vallalta.

Miting de campanya el Proper Divendres 15 de Desembre , a les 19:30 Hrs. Al Casal de Sant iscle de Vallalta. Hi intervindran: Annabel Moreno,Candidata al Parlament i alcaldessa d'Arenys de Mar. Marc Bosch,Candidat al Parlament i alcalde de Dosrius. Esteu tots convidats

Acte En suport al Referendum Dissapte 23 a St.cebriá de vallalta

L'acte es celebrará El Proper dissapte dia 23,Al pavelló esportiu de Sant Cebrià de Vallalta,Es començara a les 18:00 Hrs amb la Benvinguda als nostres Convidats Carles Campuzano y Ramón Cotarello, a les 18:30 hrs Xerrada amb Carles Campuzano,Tot seguit a les 19:30 Xerrada amb Ramón Cotarelo, Despres També tindrem:Botifarrada popular. Havaneres amb el Grup La Vella lola amenitzat amb un Ron Cremat. Organitza:assemblea.cat amb la colaboració de Erc Sant Iscle ,Pdcat i Cup st.Cebriá.

Celebració Diada Nacional 11 de Setembre de 2017.

Estimats veins de Sant iscle,La secció local de la nostra població ha estat simultaneament a la Celebració de la diada Nacional a Barcelona i també a La celebració a la nostra Població amb la ofrena Floral,Senpre en Defensa dels Nostres Principis Democratics. Felicitar a tots els Participants pel caracter Festiu i Democratic de la Nostre Festa. Salut i Visca Catalunya!!!