Sant Joan de les Abadesses

Esquerra de Sant Joan de les Abadesses presenta públicament la llista electoral pels propers comicis municipals del 22 de maig

Presentació candidatura

El proper dissabte dia 16 d’abril, a les sis de la tarda, a la plaça de l’Abadia tindrà lloc la presentació pública de la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Joan de les Abadesses.

L’acte anirà presidit per l’alcaldable d’Esquerra Sergi Albrich, el qual presentarà les 20 persones que formaran part de la candidatura. Les 10 primeres, conjuntament amb el candidat, són les que concorreran els comicis com a candidats i les 10 restants formaran part de la llista de suport a la candidatura. L’ajuntament de Sant Joan de les Abadesses està format per 11 regidors i regidores, però les llistes electorals estan obligades a tenir com a mínim un suplent. Esquerra de Sant Joan amplia fins a 10 els suplents com a mostra de suport al candidat i a la pròpia candidatura.

Durant l’acte intervindran les diferents persones que formaran part de la renovada candidatura que lidera Sergi Albrich sota l’eslògan Sentit de Poble. La candidatura estarà formada per homes i dones, de diferents edats i col•lectius, implicades en el teixit associatiu, social, empresarial i cultural de Sant Joan, amb perfils independents i de diferents sensibilitats. Responent a l’objectiu que es va marcar Albrich a la seva presentació, d’arribar més enllà del que són estrictament les sigles del partit, obrint la candidatura a tothom per tal que fos el màxim de plural possible amb l’objectiu comú de treballar per Sant Joan.

En cas de pluja l’acte es realitzarà a l’auditori del Centre Cívic – Palmàs (C/ Mestre Nunó, de Sant Joan de les Abadesses)

En motiu d’aquesta presentació us convoquem:

Lloc: Plaça de l’Abadia (davant del Monestir i Palau de l’Abadia)
Sant Joan de les Abadesses

Dia: Dissabte 16 d’abril de 2011