Sant Joan de les Abadesses

La Directora General de Joventut explicarà, dissabte, el futur del Referèndum al Sant Joan

• Marta Vilalta
Marta Vilalta i Torres, Directora General de Joventut del Govern de la Generalitat de Catalunya, explicarà dissabte a Sant Joan de les Abadesses i a Ogassa com es votarà al Referèndum del proper 1 d'octubre i com es succeiran els esdeveniments fins assolir la República Catalana.

A Ogassa, la Directora General de Joventut explicarà els moments que estem vivint com a país conjuntament amb l'alcalde d'Ogassa, Josep Tremps, i l'alcaldessa de Vallfogona de Ripollès i presidenta d'ERC Ripollès, Carme Freixa. L'acte tindrà lloc a dos quarts de sis de la tarda a la Cooperativa d'Ogassa.

A Sant Joan de les Abadesses Vilalta estarà acompanyada pels ripollesos Laia Capdevila (JERC), Jordi Gumí (JNC) i Carla Riera (ANC) atès que l'acte santjoaní s'ha organitzat conjuntament entre les joventuts dels partits i entitats independentistes. L'acte tindrà lloc al bar Centre de Sant Joan de les Abadesses, a les 7 de la tarda, i anirà acompanyat per un refrigeri gratuït pels assistents.