Sant Joan de les Abadesses

Carme Freixa i Sergi Albrich, candidats a les llistes d'ERC per les eleccions del 21 de desembre

Carme Freixa, Sergi Albrich
Carme Freixa i Sergi Albrich
El passat dimarts 7 de novembre, l’assemblea d’Esquerra Republicana a la comarca del Ripollès es va reunir de forma extraordinària per tal de debatre la situació política actual i valorar com cal encarar les eleccions del 21 de desembre.

En aquest sentit, la militància present i per unanimitat va decidir que la Carme Freixa, alcaldessa de Vallfogona del Ripollès i Presidenta d'ERC al Ripollès, fos la candidata per encapçalar la representació ripollesa a la llista d'ERC pels comicis del proper 21 de desembre.

Carme Freixa és llicenciada en ciències polítiques i és l'actual presidenta de l'associació de Micropobles de Catalunya. Freixa ha sigut vicepresidenta del Consell Comarcal del Ripollès i vicepresidenta de l'Agènci Ripollès Desenvolupament i estarà acompanyada per Sergi Albrich, doctor en geologia, regidor-portaveu d'ERC a Sant Joan de les Abadesses i portaveu adjunt de la formació al Consell Comarcal del Ripollès. Albrich també és president de la secció local d'ERC al municipi.

Carme Freixa ocuparà la posició número 11 i Sergi Albrich la número 19 (segon lloc a la llista de suplents) de la candidatura d'ERC a la demarcació de Girona, la qual l'encapçalarà la Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa.

Llista sencera d'Esquerra Republicana de Catalunya