Sant Joan de les Abadesses

La conferència Llengua, país i escola, precedirà l'entrega de la 2a edició dels "Guardons Emma de Barcelona"

El proper dissabte dia 5 de maig, a les 12 del migdia, a l'auditori Jaume Nunó del casal social El Palmàs - Centre Cívic de Sant Joan de les Abadesses, s'entregaran els guardons Emma de Barcelona al santjoaní Francesc Fajula, en la categoria individual, i al Moto Club Abadesses, en la categoria col·lectiva.

ERC de Sant Joan de les Abadesses organitza, per segona vegada, el certamen que pretén reconèixer la trajectòria personal i col·lectiva de santjoanins i santjoanines i entitats i col·lectius de persones, que hagin destacat per la seva dedicació al municipi a nivell social, associatiu o cultural, així com posar en valor l'emprenedoria empresarial o la defensa del procés d'emancipació nacional o la defensa de la llengua catalana.

Es preveu que a cada edició, l'entrega dels guardons, vagi precedida per una conferència que estigui relacionada amb algun dels valors que el certamen preveu guardonar. Enguany, atès la situació política que viu el país, es preveu que tingui lloc la conferència "Llengua, país i escola", a càrrec de la mestra, llicenciada en Filologia Catalana i membre de la plataforma SomEscola, Teresa Casals.