Sant Joan Despí

Totes les notícies

Constituït el nou Ajuntament de Sant Joan Despí

Constituït el nou Ajuntament de Sant Joan Despí pel mandat 2019-2023. Antoni Poveda és l'Alcalde de la ciutat amb majoria absoluta i el suport de Sant Joan Despí en Comú. El Grup Municipal d'ERC-AM amb Josep Bracons, portaveu, Mar Besses, Lluís Fabrés i Mònica Jacas, restaran al servei de la Ciutat i el País liderant l'oposició. Seguim!

Constituït el nou Ajuntament de Sant Joan Despí

Constituït el nou Ajuntament de Sant Joan Despí pel mandat 2019-2023. Antoni Poveda és l'Alcalde de la ciutat amb majoria absoluta i el suport de Sant Joan Despí amb Comú. El Grup Municipal d'ERC-AM amb Josep Bracons, portaveu, Mar Besses, Lluís Fabrés i Mònica Jacas, restaran al servei de la Ciutat i el País liderant l'oposició. Seguim!

El Full 54 1

Aquí teniu El Full núm. 54, la revista d'ERC Sant Joan Despí! Candidatura pel 26M i llista de Suport!

Aquí teniu El Full núm. 54, la revista d'ERC Sant Joan Despí! Presentem la Candidatura d'ERC-Acord Municipal per les Eleccions Municipals del 26 de Maig, amb la Llista de Suport, més de 200 persones que fan costat públicament al nostre projecte. Amb la proposta del nostre Cap de Llista, Josep Bracons i Oliach, el projecte del Jovent Republicà per a la nostra ciutat, l'Acte Final de Campanya...! Amb tu, Imaginem Sant Joan Despí! Amb Impuls Republicà!

Candidatura d'ERC-AM i Jovent Republicà pel 26M: Amb tu, imaginem Sant Joan Despí!

Aquí teniu la candidatura d'ERC-Acord Municipal i Jovent Republicà de Sant Joan Despí per les Eleccions Municipals del 26 de Maig. Gent preparada, gent que estima Sant Joan Despí. Persones que també s'estimen el nostre País i treballen amb fermesa per la seva dignitat i llibertat. Dones i homes que tenen companys a la presó, a l'exili o són víctimes de la repressió en qualsevol de les seves múltiples formes i, malgrat tot, segueixen amb ànim i il·lusió treballant per una ciutat, per un país, per un món, millors. Una llista electoral amb gent del Jovent Republicà i d'Esquerra però, cal tenir-ho en compte, amb una majoria d'Independents, entre els quals, el Cap de Llista, Josep Bracons. Veïns i veïnes teus que imaginen un Sant Joan Despí millor per a tothom. I el volen imaginar amb tu, per fer-lo realitat. Josep Bracons, Mar Besses, Lluís Fabrés, Mònica Jacas, Ury Collado, Alba Saladie, Nourdin Benhammou, Berta, Ballesteros, Albert López, Patricia Aguirre, Pere Carretero, Mercè Martí, David Montané, Sofia Wainsztein, Dani Martinez, Marta Graell, Juan Carlos Moraga, Francina Martí, Toni Coscojuela, Meritxell Pascual, Santi Riba, Josep Maria Vilanova, Ester Auleda, Joan de Buen, Queralt Malé, Enric Cachinero, Anna Falguera, German Ortíz, Maria Galindo, Alex Martinez i Lina Caldés. Una llista paritària de dones i homes, santjoanenques i santjoanencs com tu, de tots els barris de la ciutat, que representen la plural realitat de Sant Joan Despí, que coneixen la ciutat i saben que cal fer per millorar-la. Un gran equip al costat de Josep Bracons. Un gran equip del qual tu també pots formar part fent-nos confiança el 26 de Maig. Imaginem una ciutat millor i la farem realitat, millorar és possible! El 26M donem un Impuls Republicà a Sant Joan Despí. El 26M, Vota Josep Bracons. Amb tu, imaginem Sant Joan Despí!

Nourdin Benhammou, candidat, amb Josep Bracons, cap de llista d'ERC SJD.

1 de Maig. Reflexions d'un sindicalista d'ERC Sant Joan Despí. Per Nourdin Benhammou.

Us preguntareu què fa que una persona del món sindicalista com jo formi part d'Esquerra Republicana de Catalunya. L'evolució del sindicalisme en l'àmbit català i fins i tot estatal: des dels temes particularment del mercat laboral i de la defensa de les treballadores i treballadors d'arreu, hem anat evolucionant cap assumptes de tall sociopolític, com la defensa de la justícia social, la sanitat, l'educació o la llibertat en tots els seus sentits, d'expressió, de reunió, d'idees, etc., i tot, des del diàleg i la negociació. Això ho he vist reflectit a Esquerra Republicana de Catalunya. Des de la meva perspectiva, la lluita contra la reforma laboral, que està precaritzant les condicions dels treballadors i treballadores, i alhora fa més difícil la defensa de les condicions de treball, ha de ser la nostra prioritat, doncs genera pobresa laboral, treball precari en condicions gairebé d'esclavatge i desprotecció social; i com diu Mar Besses, la nostra candidata pel Jovent Republicà, vaticina un món laboral sense futur per als nostres joves. Des d'ERC i UGT de Catalunya treballem per derogar la reforma laboral, per instaurar polítiques de qualitat de l'ocupació i d'estabilitat laboral, cosa que farà que hi hagi aquesta justícia social tan important per la cohesió de la societat. Per això, entre altres coses, l'1 de maig hem d'omplir els carrers i cridar ben fort que no ens conformem. Hem patit la Llei Mordassa, que el PSOE va tenir la possibilitat de derogar, com la reforma laboral, i no ho va fer. Tanmateix ho han pogut fer amb la Llei d'Estrangeria que criminalitza i empresona éssers humans pel fet de ser migrants, i no ho han fet. També podrien haver promulgat una llei LGTB i no ho van fer, i van ser els propulsors al Senat de l'anul·lació de les institucions catalanes, és a dir, del 155, juntament amb la dreta espanyola. Mirant cap a les eleccions, us haig de dir que pensàvem que Josep Guardiola no marxaria, i va marxar; pensàvem que Trump no guanyaria i va guanyar; pensàvem que VOX no.

Presentació dels candidats Josep Bracons d'ERC i Mar Besses del Jovent Republicà.

Presentació multitudinària, diumenge 17 de març, dels candidats Josep Bracons d'ERC i Mar Besses del Jovent Republicà, al Foment Cultural de Sant Joan Despí. En les seves intervencions, conduïdes per la companya Mònica Jacas, en Josep, na Mar, el Portaveu del Grup Municipal, Lluís Fabrés i la Consellera Teresa Jordà ens han exposat una sèrie de temes transcendentals: han analitzat la feina feta fins ara al grup municipal, la defensa dels valors republicans i dels drets fonamentals, la repressió que patim i el nostre treball incansable per assolir la llibertat del nostre país. I molt especialment, d'allò que volem dur a terme per millorar la nostra vila. També han tractat el model de ciutat que defensem, el Polígon Industrial i la defensa del teixit industrial local, les dificultats que enfronta el jovent per desenvolupar els seus projectes vitals i de les solucions que proposem per resoldre els reptes que el dia a dia de Sant Joan Despí ens pugui presentar. Un acte memorable, que torna a demostrar que som molts, que cada dia som més i que el projecte d'ERC i de Jovent Republicà és el que compartirà tot aquell ciutadà que desitgi un Sant Joan Despí millor. Moltes gràcies a totes i a tots per haver fet possible l'èxit de la presentació! Seguim!