Sant Joan Despí

Qui som

ERC Sant Joan Despí és una organització participativa i transparent que treballa per la nostra vila i pel nostre país, des de l'ideari d'ERC, partit amb més de 80 anys d'història de compromís amb el país i la seva gent, i amb els valors republicans, igualtat, llibertat i fraternitat, com a referència.

A la gent d'Esquerra ens uneix un doble compromís amb la nostra conciutadania: un compromís social, de resoldre els problemes quotidians, de millorar les condicions de vida, d'habitatge, de treball, d'igualtat, de sanitat, d'ensenyament, etc. i un compromís nacional, per assolir la independència i construir una República Catalana, lliure, justa i prospera.

Si tens inquietuds socials, si et consideres activista, si vols una societat millor, si creus que pots ajudar per millorar Sant Joan Despí i per realitzar el projecte de l'esquerra nacional de crear la República Catalana, et convidem a afegir-te a la ja nombrosa i molt dinàmica família d'ERC SJD.

Contacta'ns i et rebrem des del primer minut amb els braços oberts i una agenda plena d'activitats, actes, formacions, etc., de les que podràs participar col·laborant i fent les teves aportacions, sempre segons les teves disponibilitats i preferències.

Moltes gràcies i fins ben aviat!

T'esperem!

Pots seguir-nos també a Twitter @ERC_SJD i a Facebook @ERC.SJD