Sant Just Desvern

Resum del Ple de Sant Just corresponent al mes de juny de 2018

El ple de l'Ajuntament de Sant Just, celebrat el dijous 28 de juny, va aprovar, entre d'altres mesures:

- El destí de 2 mil·lions d'euros provinents de la liquidació del pressupsot del 2017 i que s'utilitzaran per a executar de les inversions financerament sostenibles com el Parc Freixes, l'espai del carrer Mercat, la carretera de Can Padrosa, carrer Cervantes, la connexió del carrer Salvador Espriu amb la Carretera, instal·lació de càmeres de seguretat, millores a la Biblioteca i a l'Escola Montseny i a l'enllumenat de l'entorn de l'Ambulatori, CC Salvador Espriu i Escola Bressol.

- L'adquisició de la Sala Gran de l'Ateneu. Amb aquest moviment ja tenim la peça jurídica essencial que ens mancava per poder fer-hi les inversions necessàries i dissenyar-ne el Pla funcional i d'usos.

- L'inici dels tràmits pel contracte de servei de neteja viària i recollida de residus. Una nova etapa que posa els elements necessaris per millorar la recollida selectiva en origen i augmentar els % per apropar-nos als estàndars europeus.

- La moció en defensa dels drets de l'Adrià Carrasco, treballada amb el CDR i el grup de suport "Adri, et volem a casa".