Sant Pere de Ribes

Totes les notícies

fent campanya

Possiblement, la part més important en qualsevol campanya pre-electoral, és escoltar i parlar amb els veïns i veïnes i aixì conèixer de primera mà els problemes, grans o petits, que els afecten en el seu dia a dia. El passat dissabte, ERC de Sant Pere de Ribes, coincidint amb la Festa Major d'hivern del nucli de Les Roquetes, va instal·lar la carpa amb material informatiu i la presència dels miltitants d'aquest nucli, cada cop més, i del cap de llista, Xavi Pascual, que va poder xerrar amb diverses persones i grups, tenint un interessant debat, inclús acalorat en alguns moments. Fem carrer, fem campanya i expliquem la nostra proposta per fer de Sant Pere de Ribes un municipi més eficient en tots els seus nuclis i urbanitzacions, un municipi del segle XXI, un municipi on el respecte i desenvolupament dels drets republicans sigui l'eix de l'acció política i administrativa.

presentació llibre sobre Oriol Junqueras, Sergi Sol

El passat dilluns 14 de gener, a la Sala Palacios de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes, en Sergi Sol ens va presentar el seu llibre: "Oriol Junqueras,fins que siguem lliures". Més que una presentació de llibre, l'acte, on l'autor va estar acompanyat per en Maxi Calero, amic de l'Oriol, l'explosiva Empar Moliner i en Pep Picas, trobador amic den Sergi Sol, va ser un homenatge a l'Oriol, el nostre president, a la seva humanitat i humilitat.  La sala plena a vesar, va gaudir escoltant i rient tant dels comentaris com de la música den Pep Picas.

Trobada amb el diputat provincial d'urbanisme i habitage, Josep Ramon Mut

El 29 de novembre, el nostre candidat a l'alcaldia a les eleccions municipals del 2019', Xavi Pascual, acompanyat pel cap de campanya, Jaume Torras, es va reunir amb el Diputat provincial d'Urbanisme i Habitatge, Josep Ramon Mut, regidor de Cervelló, per tal de conèixer de primera mà quines eines i quins recolzaments hi pot trobar Sant Pere de Ribes a la Diputació de Barcelona. La problemàtica de l'habitage és un dels greus problemes actuals de la nostra societat i els municipis han de cercar solucions de present i de futur i ERC de Sant Pere de Ribes hi està treballant per fer una proposta possible, amb la consciència que no serà ràpida però que fem política per aconseguir un futur millor i no pels resultats immediats.

Presentació cap de llista per les municipals 2019'

El passat 27 de juliol, a la Plaça Marcer de Sant Pere de Ribes, davant d'un centenar de persones, ERC va presentar a Xavi Pascual com a cap de llista per les properes eleccions municipals 2019'. El candidat, Xavi Pascual, representa la renovació real d'ERC a Sant Pere de Ribes, una renovació tant de persones com de projecte, un projecte republicà de futur on el respecte als drets com l'habitatge, la formació, la mobilitat, siguin el fil conductor de l'acció de govern a l'Ajuntament com va explicar el candidat.  L'acte va comptar amb la presencia i les paraules de'n Joan Tardà, actualment diputat al Congreso de Madrid i referent del republicanisme. El seu missatge, ple de força i experiència, ens encoratga en no defallir en la lluita per la República.

Acte dia internacional de les dones

El proper dia 4 de març, al Casal Lluís Companys de Ribes (carrer Ildefons Cerdà, 25, Sant Pere de Ribes), la secció local d'ERC reflexionarà, en un acte públic, sobre la lluita feminista en els nostres dies. En l'acte hi intervindran la Núria Cárdenas, secretària de la Dona d'ERC Sant Pere de Ribes; l'Andrea Egea, secretària d'organització de les JERC Sant Pere de Ribes i representant de les JERC a l'Executiva Local; i l'Eva Torralba, tècnica d'Igualtat. Totes (i tots) sou convidades el divendres 4 de març a partir de les 19:30h del vespre. Salut! ERC Sant Pere de Ribes

junts pel si a Sant Pere de Ribes dijous 27 d'agost

DIJOUS 27 D’AGOST DE 17 A 21 A LA PL. MARCER DE RIBES I DE 18 A 18,30 A LA PL.CATALUNYA DE LES ROQUETES. CANDIDATS DE JUNTS PEL SI: Eduardo Reyes (súmate), Neus Munté (vicepresidenta govern), Toni Comín(ex-diputat psc), Neus Lloveras i Josep Tomàs Àlvaro(Candidats del Garraf)