local

Actualitat > local


Comparteix


Dimarts, 14 de juny del 2011

REFLEXIONS D'ESQUERRA

CAMINEM PER RENOVAR


Després de la desaparició d’Esquerra del marc institucional, reflexionem i arribem a la conclusió que la tendència de vot cap a CIU i a UM9-CUP, així com els pactes tripartits a nivells nacional i local, han influït directament sobre els resultats, però també el no haver sabut fer arribar als ciutadans el nostre projecte ni haver transmès suficientment la feina feta.

Ara, després de 2 anys d’haver estat al govern municipal des de les nostres àrees de gestió d’Educació i Esports, s’han desenvolupat projectes, que, de no haver entrat a govern no s’haguessin tirat endavant, les auditories tècniques fetes a les escoles, han permès inversions i manteniment a un molt alt nivell. Les noves llars d’infants i la cobertura total de places demandades, la gestió feta pel desenvolupament de noves escoles i instituts, o la sensibilitat cap a la inclusió a l’esport de persones amb discapacitat, l’actualització de l’escola municipal d’adults donades les circumstàncies de desocupació, la concessió del graduat en ESO oficial, l’inici de l’escola municipal de música, projectes que esperem que perdurin i que beneficien el nostre poble.

Per altra banda el treball conjunt amb la comunitat educativa per aconseguir les famílies de cicles formatius sanitaris i sociosanitaris així com els nous mòduls de l’institut de Les Roquetes, estan en perill amb les retallades del govern de la Generalitat, per tant s’ha de continuar lluitant contra aquestes retallades que malmeten l’escenari educatiu, i també el sanitari com l’ampliació del CAP de Les Roquetes. Tant mateix s’ha prioritzat la sanitat a nivell municipal i el nou ambulatori de Ribes es construirà, paral•lelament s’ha anat treballant per aconseguir un nou espai cultural al Local, amb la redacció del Pla d’Usos i de Gestió.

L’adequació d’instal•lacions esportives com una tercera pista al pavelló de Ribes, la pista coberta annexa i la millora de la seguretat, l’adequació de la zona esportiva del pavelló de Les Roquetes amb una nova pista i nous espais i el nou camp de gespa, adequació de la zona del camp de futbol de Ribes, i un llarg etc., han permès que el nostre municipi avanci. Altres com el carril bici iniciat fins a Puigmoltó, que preveu continuïtat fins a Les Roquetes, sent un factor d’unió important entre nuclis, com l’adequació de vivendes per persones amb dificultats de mobilitat, l’ampliació del Redós, així com els ajuts a famílies afectades per la crisi, plans d’ocupació, illes de vianants i un llarg etc., ha estat apostes de govern que també han tirat endavant.

Esperem que amb un nou govern municipal es mantingui la prioritat en el servei a les persones i no es perdi la continuïtat d’aquells projectes iniciats i que han servit per millorar l’atenció als ciutadans.

Per acabar volem donar les gràcies a aquelles persones que han confiat en nosaltres i ens han votat, i a tots aquells ciutadans que han fet possible amb la seva col•laboració que molts projectes s’hagin pogut tirar endavant. Des d’Esquerra continuarem estan al seu costat i al de tots els ciutadans. Ara ens cal una anàlisi serena i renovació per encarar el futur.


Executiva local
d’Esquerra Republicana de Catalunya
de Sant Pere de Ribes
 
  JUNY 2011

compartir Agrega   La Tafanera Technorati Delicious Facebook Google


logo
rss