Sant Pere de Ribes

Totes les opinions

Presidenta Executiva Local Sant Pere de Ribes

Esquerra Republicana proposa l’entrada a l’Associació De Municipis Per La Independència a Sant Pere de Ribes

Donada la nova situació municipal, creiem que és el moment d’aprovació de l’entrada de Sant Pere de Ribes  a l’AMI (Associació de Municipis per la Independència). L’aritmètica actual permet amb el vot de qualitat de la nova l’alcaldia, aprovar  una moció demanant l’adhesió  de Sant Pere de Ribes a  l’AMI, i fer un pas més cap el compromís del municipalisme amb el nostre país per aconseguir un estat propi.

Carme Farràs i Amigó Presidenta Secció Local ERC

DIMISSIÓ DEL ALCALDE J.A. BLANCO

Sant Pere de Ribes  a 14 de setembre del 2013 Benvolguts  Militants, Simpatitzants i Amics: A causa dels darrers esdeveniments generats per la renúncia de l’actual alcalde Josep Antoni Blanco,  estem analitzant els diferents escenaris als quals estarem abocats  tots els ciutadans del municipi i creiem que s'ha de treballar pel bé de la ciutadania com a objectiu prioritari i deixar de banda els personalismes aprovant un pressupost molt necessari perquè el nostre municipi pugui  superar aquesta situació de precarietat actual que no permet que el nostre poble pugui avançar cap a una situació de millora per a la nostra ciutadania.

Contra les retallades socials

CIU emmascara amb un catalanisme light la seva ideologia neoliberal, prefereix deixar de d'ingressar impostos dels més rics i a canvi tancar plantes senseres d'hospitals públics i deixar d'invertir en educació i benestar social. La tragèdia està servida, en qualsevol situació d'emergència, la manca d'un quiròfan pot suposar un desenllaç fatal. Qui paga la crisi? aquells qui només tenen accés als serveis públics, que hi són precisament per això, perque tothom tingui uns serveis mínims, sanitaris, educatius, de benestar social, etc.