Sant Pere de Vilamajor

Renovada l'executiva local

El passat  11 de Desembre,  reunits en assemblea local es va procedir a la renovació de l'executiva local. Joan Garcia i Medrano únic candidat a la presidència va ser escollit com a nou President de la secció local d'esquerra Sant Pere de Vilamajor, en substitució d’Esteve Parés.
La resta de membres de l'executiva local queda formada per nous militants i alguns veterans a la nostra secció local.
Secretaria d’Organització : Pol Bayés i Brunell
Secretaria de Finances : Miguel Angel Villamuera i González
Secretaria d’Imatge i Comunicació : Josep Martinez i Peña
Secretaria de la Dona : Montserrat Ventura i Lloreda
Secretaria de Politica Municipal : Montserrat Ventura i Lloreda
Portaveu del Grup Municipal : Pamela Isus i Saurí
Representant de les JERC : Montserrat Ventura i Lloreda

Des de la secció local agraïm la feina realitzada per Esteve Parés President sortint i la resta de l'executiva local, que van complir amb extraordinaris resultats els objectius marcats a l’inici del mandat, com a primer objectiu preparar les municipals del 2015 amb el resultat de ser la força més votada del municipi i poder assolir l'alcaldia. Com a segon objectiu augmentar els afiliats d'esquerra a Sant Pere de Vilamajor, objectiu aconseguit, en aquests 2 últims anys pràcticament el nombre de militants s'ha duplicat.
L'executiva sortint ha deixat el llistó molt alt, i la nova executiva es tindrà de marcar com a objectius consolidar i augmentar els resultats de les anteriors eleccions municipals del 2015 ,que es celebraran la primavera del 2019, i consolidar i augmentar els militants de la secció local d’esquerra Sant Pere de Vilamajor entre d'altres.

Moltes gràcies Esteve, molta força Joan

Secció Local d'esquerra Sant Pere de Vilamajor