opinions

Dissabte, 28 de març del 2015

HEM RECUPERAT LA FÀBRICA

Finalment després de més de 7 anys tancada podem tornar a gaudir del local social La Fàbrica i de la pista esportiva. Des de el seu tancament nosaltres sempre vam defensar rehabilitar la fàbrica, era un dels nostres punts més importants en el programa electoral, donat que creiem imprescindible dotar el nucli del seu local social històric i tornar a habilitar la pista. Malgrat totes les mobilitzacions que és van dur a terme promogudes per l’AVSP, amb el suport d’ERC i d’ISP, malgrat intentar posar seny a l’equip de govern anterior en diversos plens, malgrat reunions diverses amb els veïns, malgrat reunir el Consell del Poble, malgrat cartes d’antics alcaldes, malgrat la crisi econòmica, l’ego i els interessos dels anteriors responsables municipals i d’alguns partits de l’oposició, no va ser possible posar seny. fletxa groga

Dissabte, 16 d'agost del 2008

:: El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal .(butlletí municipal nº14 ,estiu 2008)

El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal Vilamajorencs i Vilamajorenques, un altre cop ens posem en contacte amb vosaltres a través d’aquest espai per explicar-vos el nostre punt de vista el procés del nou redactat del POUM. A grans trets, i comparant aquest nou avantpla amb el que es va presentar a l’anterior legislatura, es veu clarament que s’ha mantingut la mateixa essència. La ubicació del Polígon Industrial i de la zona d’equipaments per l’institut ha tornat on inicialment es va proposar, un creixement al nucli antic amb petites actuacions a la resta de nuclis i la incorporació d’una possible deslocalització de la fàbrica tèxtil Puntiblond. fletxa groga

Dissabte, 19 d'abril del 2008

:: Com fem oposició? .(butlletí municipal nº13 ,Abril 2008)

Vilamajorencs i Vilamajorenques, una altra vegada ens adrecem a vosaltres per informar-vos del nostre posicionament envers els últims esdeveniments que hi ha hagut al municipi. De moment, l’actual equip de govern està portant una línia de treball molt semblant a la de l’anterior legislatura, enllestint tota la feina que es van trobar iniciada. Un exemple clar és la proposta de conveni a Piensos Picart, aprovada el passat 27 de Març en el ple de l’ajuntament, aquest conveni ja va ser presentat per l’ex-alcalde Joan Bruguera al senyor Icart, el qual va rebutjar. fletxa groga

Dimecres, 18 de maig del 2011

Entrevista Joan Bruguera (L'Actualitat del Baix Montseny) 13 de Maig de 2011

http://locals.esquerra.cat/documents//entrevista-joan-bruguera.pdf fletxa groga

Divendres, 1 de febrer del 2008

:: Els terrenys de l’IES.(butlletí municipal nº12 ,Gener-Febrer 2008)

Els terrenys de l’IES Vilamajorencs i Vilamajorenques, ja tenim els terrenys per l’IES, enhorabona. La recerca d’uns terrenys que reunissin tots els requisits per la ubicació de l’IES i, que a més els propietaris estiguessin d’acord en signar un conveni raonable i just per les dues parts ha estat una feina dura i laboriosa. Una feina iniciada ja en l’anterior legislatura quan, al no arribar a un acord amb el propietari dels actuals terrenys per l’IES, es van desestimar quedant com a única opció possible els terrenys ubicats a la zona de Can Son. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss