opinions

Dissabte, 28 de març del 2015

HEM RECUPERAT LA FÀBRICA

Finalment després de més de 7 anys tancada podem tornar a gaudir del local social La Fàbrica i de la pista esportiva. Des de el seu tancament nosaltres sempre vam defensar rehabilitar la fàbrica, era un dels nostres punts més importants en el programa electoral, donat que creiem imprescindible dotar el nucli del seu local social històric i tornar a habilitar la pista. Malgrat totes les mobilitzacions que és van dur a terme promogudes per l’AVSP, amb el suport d’ERC i d’ISP, malgrat intentar posar seny a l’equip de govern anterior en diversos plens, malgrat reunions diverses amb els veïns, malgrat reunir el Consell del Poble, malgrat cartes d’antics alcaldes, malgrat la crisi econòmica, l’ego i els interessos dels anteriors responsables municipals i d’alguns partits de l’oposició, no va ser possible posar seny. fletxa groga

Diumenge, 16 de desembre del 2007

:: Ja n’hi ha prou.(butlletí municipal nº11, Novembre-Desembre 2007)

Vilamajorencs i Vilamajorenques, en primer lloc felicitar-vos el Nadal i l’entrada al 2008. Desitgem que passeu unes molt bones festes en companyia de la família i amics. Aquestes dates tant assenyalades són dates que ens porten tot sovint a la reflexió, tant a nivell personal com professional. Molt sovint reflexionem sobre l’economia, la salut o altres temes. Aquest any, una de les reflexions que ens hem de fer és si val la pena ser un subordinat de la “grande e indivisible” acceptant així el menyspreu cap al poble català (sigui quin sigui l’origen, només pel simple fet de viure a Catalunya) per part dels seus polítics i ciutadans, creant la catalanofòbia i acusant-nos a tots i a totes d’insolidaris, segons les dades elaborades pel Gabinet d’Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP), el qual assegura que la majoria dels espanyols creu que els catalans són insolidaris, queixosos i que persegueixen el castellà, però en realitat, l’espoliació o el que diuen que és solidaritat envers les comunitats pobres ens condemna a que cada vegada siguem més i més pobres. fletxa groga

Dilluns, 30 d'octubre del 2006

:: Entrevista amb David Álvarez, regidor d'Ensenyament i de Cultura (oct 2006 "Esquerra a Sant Pere")

David Alvarez, militant d’Esquerra des de 1994, regidor d’Ensenyament i de Culyura, va formar part –com a número tres– de la llista encapçalada per l’Alcalde Joan Bruguera (ERC), el 2003. David Alvarez és fill de Sant Pere de Vilamajor on hi ha crescut i hi ha estat sempre vinculat. ¿Qué va passar el dia 12 de setembre a Sant Pere de Vilamajor? Doncs que ha estat un dia molt feliç perqué hem visualitzat una gran part de la feina feta en els darrers tres anys. Veure que per primera vegada obrien les portes simultàniament l’Escola Bressol, els dos CEIP i l’Institut va ser l’evidència de que -en matèria d’educació- ja juguem i jugarem a la “primera divisió”. fletxa groga

Dissabte, 16 d'agost del 2008

:: El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal .(butlletí municipal nº14 ,estiu 2008)

El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal Vilamajorencs i Vilamajorenques, un altre cop ens posem en contacte amb vosaltres a través d’aquest espai per explicar-vos el nostre punt de vista el procés del nou redactat del POUM. A grans trets, i comparant aquest nou avantpla amb el que es va presentar a l’anterior legislatura, es veu clarament que s’ha mantingut la mateixa essència. La ubicació del Polígon Industrial i de la zona d’equipaments per l’institut ha tornat on inicialment es va proposar, un creixement al nucli antic amb petites actuacions a la resta de nuclis i la incorporació d’una possible deslocalització de la fàbrica tèxtil Puntiblond. fletxa groga

Dimecres, 18 de maig del 2011

Entrevista Joan Bruguera (L'Actualitat del Baix Montseny) 13 de Maig de 2011