opinions

Diumenge, 16 de desembre del 2007

:: Ja n’hi ha prou.(butlletí municipal nº11, Novembre-Desembre 2007)

Vilamajorencs i Vilamajorenques, en primer lloc felicitar-vos el Nadal i l’entrada al 2008. Desitgem que passeu unes molt bones festes en companyia de la família i amics. Aquestes dates tant assenyalades són dates que ens porten tot sovint a la reflexió, tant a nivell personal com professional. Molt sovint reflexionem sobre l’economia, la salut o altres temes. Aquest any, una de les reflexions que ens hem de fer és si val la pena ser un subordinat de la “grande e indivisible” acceptant així el menyspreu cap al poble català (sigui quin sigui l’origen, només pel simple fet de viure a Catalunya) per part dels seus polítics i ciutadans, creant la catalanofòbia i acusant-nos a tots i a totes d’insolidaris, segons les dades elaborades pel Gabinet d’Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP), el qual assegura que la majoria dels espanyols creu que els catalans són insolidaris, queixosos i que persegueixen el castellà, però en realitat, l’espoliació o el que diuen que és solidaritat envers les comunitats pobres ens condemna a que cada vegada siguem més i més pobres. fletxa groga

Dissabte, 16 d'agost del 2008

:: El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal .(butlletí municipal nº14 ,estiu 2008)

El nou redactat del Pla d'odenació Urbana Municipal Vilamajorencs i Vilamajorenques, un altre cop ens posem en contacte amb vosaltres a través d’aquest espai per explicar-vos el nostre punt de vista el procés del nou redactat del POUM. A grans trets, i comparant aquest nou avantpla amb el que es va presentar a l’anterior legislatura, es veu clarament que s’ha mantingut la mateixa essència. La ubicació del Polígon Industrial i de la zona d’equipaments per l’institut ha tornat on inicialment es va proposar, un creixement al nucli antic amb petites actuacions a la resta de nuclis i la incorporació d’una possible deslocalització de la fàbrica tèxtil Puntiblond. fletxa groga

Dimecres, 18 de maig del 2011

Entrevista Joan Bruguera (L'Actualitat del Baix Montseny) 13 de Maig de 2011

http://locals.esquerra.cat/documents//entrevista-joan-bruguera.pdf fletxa groga

Dilluns, 30 d'octubre del 2006

:: Entrevista amb David Álvarez, regidor d'Ensenyament i de Cultura (oct 2006 "Esquerra a Sant Pere")

David Alvarez, militant d’Esquerra des de 1994, regidor d’Ensenyament i de Culyura, va formar part –com a número tres– de la llista encapçalada per l’Alcalde Joan Bruguera (ERC), el 2003. David Alvarez és fill de Sant Pere de Vilamajor on hi ha crescut i hi ha estat sempre vinculat. ¿Qué va passar el dia 12 de setembre a Sant Pere de Vilamajor? Doncs que ha estat un dia molt feliç perqué hem visualitzat una gran part de la feina feta en els darrers tres anys. Veure que per primera vegada obrien les portes simultàniament l’Escola Bressol, els dos CEIP i l’Institut va ser l’evidència de que -en matèria d’educació- ja juguem i jugarem a la “primera divisió”. fletxa groga

Divendres, 1 de febrer del 2008

:: Els terrenys de l’IES.(butlletí municipal nº12 ,Gener-Febrer 2008)

Els terrenys de l’IES Vilamajorencs i Vilamajorenques, ja tenim els terrenys per l’IES, enhorabona. La recerca d’uns terrenys que reunissin tots els requisits per la ubicació de l’IES i, que a més els propietaris estiguessin d’acord en signar un conveni raonable i just per les dues parts ha estat una feina dura i laboriosa. Una feina iniciada ja en l’anterior legislatura quan, al no arribar a un acord amb el propietari dels actuals terrenys per l’IES, es van desestimar quedant com a única opció possible els terrenys ubicats a la zona de Can Son. fletxa groga

12pàgina següent

Notícies rss