presencia institucional

Regidor / Regidora

Joan Bruguera i Gras (representant d'Esquerra)

Nascut a sant Pere de Vilamajor l’any 1954, Casat i amb 2 fills.Amb domicili a Can Ribes. Empresari agrícola i treballador en l'administració d'una empresa de Serveis del municipi. Cursa estudis superiors d'arquitectura a la Universitat Politècnica de Catalunya (1977). Militant d’esquerra des del 1993, regidor d'esquerra a l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor des del 1995 al 2003. Alcalde de Sant Pere de Vilamajor durant la legislatura 2003-2007.Actualment Primer Tinent d'Alcalde i Regidor d'Obres i Serveis.

Regidor / Regidora

Joan Garcia i Medrano (representant de reagrupament)

Nascut a Barcelona, 42 anys , té dos fills, resident al nucli de Sant Pere. Integrant de la Comissió de cultura del Consell del Poble d'aquesta legislatura, secretari de l'AVSP (setembre 2009 - Febrer 2011) , Coordinador de les consultes a Sant Pere, reagrupat des de el 10-05-2010. Propietari d'un petit taller familiar de motllos, en funcionament des de el 1980, Responsable màxim des de el 1998. Actualment regidor de Participació Ciutadana , Promoció econòmica i Turisme.

Notícies rss
Agenda rss