Sant Pol de Mar

Exportant la identitat catalana

El passat mes de maig, en el marc d'una invitació de la Universitat Humboldt de Berlín per organitzar uns actes sobre història catalana, Michel Leiberich va fer una conferència sobre la llengua i la identitat catalana a la Catalunya del Nord i en Joan Caballero va organitzar un debat sobre el procés d'independència de Catalunya amb els estudiants de català del departament de Romanístiques de la universitat. Aquests dos actes, tingueren un ressò molt positiu per part dels participants, estudiants i professors, i la universitat Humboldt va proposar repetir aquestes iniciatives en el futur. Així mateix es preveuen actes similars a la ciutat veïna de Bernau.
Arran de l'èxit d'aquest esdeveniment us poden avançar que la universitat alemanya de Marburg ha convidat a Michel Leiberich i Joan Caballero a fer una conferència i un debat obert al públic sobre la història de Catalunya el pròxim mes d'octubre. Un gra de sorra més que dos santpolencs aporten a la difusió de la nostra història.

Endavant i sort, companys!!