Sant Quintí de Mediona

Esquerra t'escolta!

Programa electoral participatiu
Durant aquest mandat hem pogut avançar amb actuacions que han posat en valor la vila, i volem que tu també hi diguis la teva.
Ens ajudes? La teva opinió ens importa.

ESQUERRA T'ESCOLTA!

Us convidem a participar a les sessions participatives públiques per debatre sobre propostes i idees per seguir millorant la vila i deliberar sobre propostes que en el proper mandat es puguin executar des de l’Ajuntament.

Les jornades de participació estan obertes a totes les quintinenques i quintinencs que vulguin aportar la seva visió Sant Quintí. A partir dels quatre blocs temàtics propostats, cada sessió tindrà un moderador que un cop feta l’exposició inicial es faran unes conclusions col·lectives que s’incorporaran, en la mesura que sigui possible, al programa electoral, i així mirar d’implementar durant el proper mandat:

PARTICIPA! VINE I DIGUES LA TEVA!

Programació:

Dissabte 2 de febrer a les 6 de la tarda, Sala dels balcons del Jardí

Sant Quintí amb visió de dona
En aquesta sessió volem conèixer de primera mà la visió del municipi des del
punt de vista de la igualtat de gènere en tots els àmbits (treball, cultura, esport, salut, participació). Ajuda’ns a fer una vila més amable i trobar línies d’actuació que ens permetin resoldre possibles desigualtats.

Què hi trobes a faltar al teu carrer?
En aquesta sessió parlarem de tot allò que afecta els carrers i places:
la mobilitat, neteja, aparcaments, obres, podes, brossa, etc. Segur que tens moltes coses a dir sobre aspectes que afecten el teu carrer i que serviran per millorar Sant Quintí.

Dissabte 9 de febrer a les 6 de la tarda, Sala dels balcons del Jardí

La infància, el futur quintinenc
Vine a plantejar-nos els teus dubtes, els teus precs i les teves propostes en totes aquelles matèries que afecten directament la infància, o sigui, llar d’infants, escola, activitats extraescolars, parc infantils, etc.. Escoltarem els punts de vista de tothom i debatrem sobre com millorar-ho.

Un municipi amable amb els animals
Parlem de quines actuacions podem fer per millorar el benestar i  la convivència amb els animals de companyia dels nostres veïns. Parlem- ne per detectar quines són les necessitats en aquest àmbit i poder actuar-hi.