Sant Quirze del Vallès

ERC i Junts a la Taula pel Sí de SQV

L'alcaldessa Elisabeth Oliveras (centre), amb representants dels partits i entitats del poble que formen part de la Taula pel Sí
La secció local d'Esquerra Republicana i Junts per Sant Quirze participen en la Taula pel Sí de SQV. Ambdues formacions, amb altres partits polítics i entitats del poble, s’han compromès a fer pinya, treballar plegats i a coordinar esforços per tal de promoure el vot afirmatiu en el referèndum de l’1 d’octubre.

La Taula pel Sí representa una passa més enllà després que l’abril del 2014 entitats i partits quirzetencs fessin public el Manifest pel dret a decidir, i que un any després, al juliol del 2015, es creés la Taula per la Transició Nacional a Sant Quirze. Ara, superats els dos estadis precedents, és arribat el moment d’encarar la recta final i anar units en el tram final cap a l’1 d’octubre.

Els membres fundaacionals de la Taula pel Sí a Sant Quirze són ERC, Junts per sant Quirze, Pdecat, Ara Sant Quirze, Sant Quirze per la Independència, el Grup Cultural de la Dona Caterina Albert i Demòcrates de Catalunya