Sant Quirze del Vallès

La Diada de la nostra vida

Un any més, la plaça 14 d'abril serà l'epicentre dels actes que la secció local d'Esquerra Republicana a Sant Quirze organitza per commemorar la Diada Nacional de Catalunya. Dilluns en serà el punt culminant, però ja estarem al màxim en els dies previs. Així, dijous 7 assistirem a la Patronal a l'acte convocat per Sant Quirze per la Independència amb la presència de JM Tresserras i d'en Pere Cardús sota el títol "A 24 dies del dia D de la història de Catalunya". Diumenge 10, la Patronal també acollirà la projecció del documental "Las cloacas del Estado" a les sis de la tarda. Tot seguit, a les vuit del vespre, serem a la marxa de torxes que anirà des de la plaça d'Anselm Clavé fins el parc de les Morisques, i òbviament, allà estarem en la hissada de l'estelada.

Dilluns, la Diada, a 2/4 de 10 del matí ens trobareu a la plaça 14 d'Abril farem el ja tradicional esmorzar popular i gratuït que organitzem i al que tothom hi és convidat. Posteriorment, la nostra secció farà l'ofrena floral al monument a Rafael Casanova situat en la mateixa plaça, i a la tarda, prendrem part en la manifestació convocada sota el lema «La Diada del Sí», amb desplaçament fins el tram 111 a Barcelona.

ERC – Sant Quirze anima tothom a participar en els actes que tindran lloc al poble aquests dies per tal de seguir empenyent i mostrar un cop més, de manera multitudinària, cívica i democràtica, la determinació per assolir a curt termini la independència de la nostra Pàtria, un fet que ja només depèn de la voluntat popular que el poble de Catalunya expressi a les urnes l'1 d'octubre. La Diada s'escau només 20 dies abans del referèndum i és el moment de mantenir el darrer esforç fins la victòria i la llibertat.