Sant Quirze del Vallès

Un cop més, gràcies per tant!

Una part de la gent d'ERC a Sant Quirze envoltant Josep Pujadas, el nostre company més experimentat, durant l'esmorzar de la Diada
Ha estat un dia llarg, aquest dilluns 11 de setembre del 2017. Llarg i intens, ple d'emocions, de sentiments que ens omplen i, sobre tot, ha estat un dia de clarificació. Després del que hem viscut al matí a Sant Quirze i a la tarda a Barcelona, l'1 d'octubre votarem i votarem Sí.

El matí ha començat a la plaça 14 d'Abril amb el tradicional esmorzar popular organitzat un any més per la nostra secció local, àpat al que ha seguit l'ofrena floral al monument a Rafael Casanova i el cant dels Segadors. Després, a la tarda, la gent d'Esquerra ens hem afegit al milió de persones que han omplert l'Eixample de Barcelona convocats per l'ANC.

Gràcies a totes i a tots els qui heu participat avui, als qui heu vingut aquest matí a esmorzar, o fent servir l'esmorzar com a pretext, a passar l'estona amb nosaltres: hem parlat, hem rigut, l'hem fet petar i ens explicat il.lusions. Gràcies a totes i a tots per fer possible que seguim estimant el nostre poble i la nostra Pàtria. Ara, descansem aquesta nit i demà tornem-hi, aprofitem la brutal càrrega de bateries que hem fet avui i treballem sens defallir per l'1 d'octubre, per tal que sigui una realitat, perquè si és real, i estem treballant per què ho sigui, serà un èxit.