Sant Quirze del Vallès

ERC seguirà governant Sant Quirze

Elisabeth Oliveras seguirà sent l'alcaldessa de Sant Quirze els propers 4 anys. L'alcaldesa i militant d'Esquerra, cap de llista de Junts per Sant Quirze-ERC a la reelecció en les passades municipals, va liderar la candidatura a uns resultats encara millors que els de fa 4 anys. Si aleshores Junts-ERC va obtenir 8 regidors de 17, quedant-se a fregar la majoria absoluta, ara la majoria abosluta és un fet. 9 regidores i regidors fruit del suport que el poble ha donat a les polítiques de progrés dutes a terme per l'equip de govern en el mandat 2015-2019. No tan sols això; fa 4 anys, Junts-ERC va obtenir 3.331 vots, un 39,% dels sufragis, que aleshores ja va ser un rècord; doncs bé, el passat 26 de maig, Junts-ERC va rebre al maig 4.679 vots, pujant fins el 45,9% i obtenint, d'aquesta manera, la segona majoria absoluta d'ERC en la història del poble (la primera fou l'any 1934 treient 5 regidors dels 7 que s'escollien). La principal força de l'oposició, Junts per Catalunya, va obtenir 3 regidors (va perdre un respecte al 2015, que ha anat a Junts-ERC)

Així doncs, l'Elisabeth Oliveras, educadora, seguirà al capdavant de l'Ajuntament, liderant Sant Quirze amb polítiques d'esquerres, de progrés, i en base als quatre pilars de Junts-ERC: participació, honestedat, transparència i eficàcia, i mantenint SQV en primera fila, com fins ara, en l'avanç cap a la independència de Catalunya.

En la imatge, les 9 components del grup municipal de Junts-ERC pel mandat 2019-2023. Des de l'esquerra, Josep Coll, Elena Sabater, Àlex Brossa, David Caminal, Laura Flos, Elisabeth Oliveras, Maria Domingo, Pol Álvarez i Roser Costa