ERC Sants - Montjuïc

377 apoderats !!

formació d'apoderats
Aquest país és impressionant !! I la nostra gent un poble lliure, combatiu i demòcrata, acostumadat a aixecar-se tossudament de les sotregades i continuar el seu camí cap a la llibertat. Com el ruc català que molta gent porta al cotxe: una bèstia resilient, pacífica, forta i amable, capaç de resistir-ho tot i de continuar endavant amb una energia encomiable.

Responent a la crida de la web apoderats.cat, persones de totes les edats i de totes les condicions s'han inscrit per donar un dia de la seva vida a la causa de la llibertat i de la democràcia.

La resposta de la nostra gent ha estat tan alta que podem assegurar que totes i cadascuna de les taules dels col·legis electorals de Sants-Montjuïc tindran un apoderat d'ERC per tal de controlar la netedat de les eleccions il·legítimes imposades pel bloc unionista del 155.

A 6 dies de les eleccions, comptem amb 377 persones inscrites al nostre districte. Les formacions, de les quals us oferim unes fotos, estan essent un èxit absolut de participació: la gent hi acudeix mobilitzada, conscient del moment que estem vivint, disposada a donar el millor pel país. Els tres torns setmanals de formació (dimarts de 17h a 19h, dijous de 20h a 22h, i dissabte de 12h a 14h) s'han revelat insuficients per atendre l'enorme demanda.El nostre diminut local és ple de vida i de gent disposada a ajudar.

GRÀCIES a tothom de tot cor

El dia 21D fem que la nostra lluita liquidi el feixisme !!