ERC Sants - Montjuïc

El llop amb pell de xai

Marta Bastida

Sembla que tota la caverna unionista ha decidit deixar-nos d’insultar, humiliar, amenaçar i ara intenten “fer veure” que són educats, cívics, demòcrates...i fins i tot “que ens estimen molt” – Rajoy dixit, però no us enganyeu “és un nou llop amb pell de xai”

Els propers dies veurem si es confirmen les meves sospites i ens trobem amb un nou intent de posar de moda “el neofalangisme més tronat i amb més caspa que mai de la nostra història”, on el Lerrouxisme es quedarà curt.

Es fan dir “Societat Civil Catalana” i em sembla que és la imitació més dolenta, que he vist de la nostra Assemblea Nacional Catalana. Estic contenta, perquè en Toni Soler haurà de cercar més personatges per al “Polònia”, de fet així molts actors i actrius tindran feina.

He escoltat a una senyora, que diu ser la vicepresidenta d’aquesta “sociedad”, que és un calc de la nostra Carme Forcadell, fins i tot imita el seu to de veu, la senyora en qüestió es diu Susana Beltran. A casa meva en diuen “copiar” i “enganxar”, quina poca originalitat. Senyora Beltran, que es va presentar a unes primàries com en Lucena?

Em va colpir, que s’estrenessin el dia de Sant Jordi, perdó senyors i senyores pot ser s’hauria de dir el dia de “San Jorge”, oi, que no parlo amb propietat? I“Societat Civil Catalana” ha nascut a la primavera “ka maku”!

Llegeixo en diferents mitjans de comunicació el currículum d’aquesta gent, i ai-làs són “funcionarios del estado i abogados del estado”, quina casualitat! i per no trencar el ritme publiquen els seus meravellosos escrits a l’e-brutícies - com diu un company meu amb gran encert -, Libertad Digital, El País i el Mundo.

Senyors i senyores unionistes a qui volen enganyar ara, perquè fa tan de temps que se’ls hi veu el llautó! Deixin en pau el catalanisme i vagin a tocar els nassos uns quilometres més enllà, perquè ens arruïnen, empobreixen, cansen i avorreixen!

Us deixo aquesta cançó del grup Brams - El Llop i les Cabretes (Ni Un Pas Enrere)

: https://www.youtube.com/watch?v=9Z3Zn2uEeNE