Sants - Montjuïc

Qui som

A totes i a tots  aquells que ara esteu en aquesta pàgina web, donar-vos una càlida benvinguda, tal com intentem fer cada dia des del nostre Casal d’ERC-Sants-Montjuïc.

Amb l’orgull de la nostra trajectòria com a Casal al districte.  Amb totes i tots aquells que han passat per a ell,  fent qualsevol tasca, des de totes, tots i cadascú dels que han estat i estem presidint, organitzant, fent números, col·laborant, pensant, debatent, dialogant,  carregant parades, trucant a amics i coneguts, xerrant fent difusió d’un missatge progressista i exclusivament nacional.

Amb totes i tots, elles i ells, volem cridar-vos en aquest moment, que no per viure’l és menys històric, com va ser-ho per tots aquells que ens han precedit i ens han portat fins aquí, i per dignitat i deute a totes i tot ells, ara se’ns ha acudit recordar-vos, amb el seu permís, aquella meravellosa i inclusiva cançó d’un gran de la nostra Nova Cançó, en Jaume Sisa, nascuda el 1975, any en què revifen les nostres esperances de llibertat.  Cançó “per la diversitat i contra la desigualtat”, citant recents paraules del gran Josep Maria Terricabras.  Ens agradaria que ara mateix passi per les vostres memòries i cada dia estigués gravada al vostre cançoner matinal, amb tot el seu significat:

Fa una nit clara i tranquil·la,
hi ha una lluna que fa llum.
Els convidats van arribant
i van omplint tota la casa
de color i de perfums.

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
de les tristors en farem fum.
A casa meva és casa vostra,
si és que hi ha casa d’algú.

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
Ara ja no hi falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols
hi faltes tu...

També pots venir si vols.
T'esperem, hi ha lloc per tots.
El temps no compta ni l'espai...
Qualsevol nit pot sortir el sol.

i la seva versió mestissa:

Volem incloure’t i t’esperem per continuar fent història, història de barri, història de ciutat, història de país.  Catalunya i tots els que la formem i l’han format, us estan esperant.  Passeu, passeu! Que qualsevol nit pot sortir el sol!

Salut!

Pepe