Sant Vicenç de Castellet

ERC Sant Vicenç de Castellet renova l'executiva local

Executiva, svcastellet
Executiva ERC Sant Vicenç 2019

Isaac Jurado, escollit nou president de la secció local.

La secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Vicenç de Castellet va escollir ahir en assemblea general els seus nous representants, amb Isaac Jurado com a president. Un 80% de la militància va participar de la trobada per escollir la nova executiva municipal, molt renovada.

Un cop fet l’informe el president sortint, Aleix Lafont, i l’informe econòmic per part del secretari de finances, Xavier Rubió, es va procedir a la corresponent votació, amb consens majoritari per a l’única candidatura presentada, l'encapçalada per Jurado.
Aleix Lafont va destacar la bona feina feta els darrers 4 anys, culminada amb uns resultats a històrics a les darreres eleccions municipals, que han portat els republicans a liderar el govern del municipi, i un increment substancial de la militància.

Jurado i la nova executiva s’ha marcat quatre eixos principals que han de guiar la secció local en els propers anys: seguir amb el creixement de la secció local, en militants i suport electoral; establir un vincle intens i estret amb el grup municipal i els regidors de l’equip de Govern; tenir una relació continuada i estable amb les entitats locals, i, finalment, mantenir viu el lema de la secció local, “sempre hi som”.

L'executiva comptarà amb un equip molt renovat. Al costat de Jurado i Lafont, que repetirà, però en la secretaria d’Organització, els acompanyen: Antònia Sánchez (secretaria de Finances), Xènia Soler (secretaria d’Imatge i Comunicació), Valentí Carrera (secretaria de Polítiques Municipals), Cidinha Roca (secretaria d’Igualtat), Albert Brunat (secretaria d’Entitats) i Maria Medina (secretaria de la Gent Gran). També formen part de l’equip local Pol Vila i Jordi Palma, portaveus del Jovent Republicà i del grup municipal a l’Ajuntament, respectivament.