Sarrià de Ter

Descarrega't l'APP amb tota la informació de Sarrià de Ter

Després d'alguns problemes tècnics torna a estar operativa l'APP de Sarrià de Ter.  Us demanem disculpes d'avantamà per les molèsties que hagi pogut ocasionar.
Us animem, per aquells que desitgin estar al dia de tota la informació municipal, a descarregar-vos aquesta aplicació gratuïta "SARRIA DE TER APP", disponible al Google Play i a l'Apple Store.

» https://play.google.com/store/apps/details?id=com.icontouchmobile.sarriaapp

A l'App podeu trobar tot tipus d'informació municipal i permet ( previ registre sense cost ) rebre al vostre mòbil les informacions de l'Ajuntament de més interès mitjançant tecnologia PUSH. També us podeu comunicar directament amb el consistori mitjançant la bústia d'avisos i la foto denúncia. Altres espais són l'agenda, les notícies, la participació a enquestes, el lector de codis QR, informació sobre la línia de bus, rutes per conèixer el municipi... entre d'altres.

Recordem a les empreses i comerços del poble que us podeu beneficiar d'aquesta APP gratuïtament. Podeu donar-vos d'alta i crear un espai de venta online i de comunicació amb els usuaris registrats que s'identifiquin com a seguidors dels establiments. Els hi podeu fer arribar ofertes i promocions exclusives o informar-los puntualment de les novetats i/o activitats. Així els usuaris registrats podran conèixer els establiments dels barris i assabentar-se de quan poden beneficiar-se de les diferents campanyes.
Tanmateix animem a totes les entitats i associacions del municipi que hi tinguin un paper actiu i se'n puguin beneficiar en la comunicació amb els ciutadans/es de Sarrià de Ter.
Per a més informació podeu contactar directament amb l'Ajuntament.