Segarra

Xavier Castellana: ‘La defensa dels drets i les llibertats està acollint cada cop més gent als voltants del procés de construcció de la República Catalana’

El candidat al Senat per Esquerra Republicana de Catalunya, Xavier Castellana, acompanyat per Josep Esquerra, regidor a Guissona i conseller comarcal, i altres representants del partit a la comarca, han dut a terme un acte electoral a Sant Guim de la Plana.

Durant la tertúlia en la que s’ha comentat el context polític que viu el poble català, el candidat al senat Xavier Castellana ha destacat la rellevància de 'la jornada electoral de diumenge, ja que de nou hem de d’enviar un missatge de fortalesa, i tenyir el mapa del territori català de groc, fent que la victòria a Catalunya sigui clarament a favor del republicanisme, i deixar clar el nostre rebuig a la repressió’.

Castellana, ha destacat que ‘Catalunya està vivint un moment de transformació social, i aquest procés és el que està visualitzant que la majoria de la població que està en contra de la repressió i és favorable a l’autodeterminació, cada cop està més convençuda que la República catalana és l’única eina viable per a fer realitat les seves expectatives’. ‘La defensa dels drets i les llibertats està acollint cada cop més gent als voltants del procés de construcció de la República Catalana’, ha etzibat.