Segarra

Comencen les obres de rehabilitació de l'interior de la Torre de Vallferosa i l'adequació de l'entorn

Amb la signatura de l'acta de replanteig i inici d'obres s'ha donat el tret de sortida per a la realització del projecte de 'Rehabilitació interior de la Torre de Vallferosa i adequació de l'entorn'.

El pressupost del projecte és de 141.772,00 euros i es preveu que finalitzi el gener de 2021. Per al finançament de les obres, l'Ajuntament de Torà compta amb una subvenció de 95.797,48 euros del programa 1,5% cultural del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana i una altra subvenció de 44.773,00 euros del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

El seguiment de les obres serà dut a terme pel grup de treball integrat per tres membres de l'Associació d'Amics de la Torre de Vallferosa (AATV), tres de l'Associació del patrimoni Artístic i Cultural de Torà (APACT) i tres membres del Consistori Municipal (un regidor o regidora de cada grup polític).