ERC al Segrià

Gemma Massana és la nova presidenta comarcal d’ERC al Segrià i Toni Bosch, el secretari general

ERC del Segrià ha celebrat aquest diumenge el seu congrés comarcal on la militància ha escollit a l’equip gestor que dirigirà la comarca els propers quatre anys

Gemma Massana, regidora i cap de l’oposició a l’ajuntament d’Alguaire ha estat escollida aquest diumenge nova presidenta comarcal d’ERC al Segrià. Toni Bosch, regidor de Rosselló, serà el secretari general. ERC ha celebrat aquest matí el congrés comarcal on la militància del segrià ha escollit a l’equip directiu que organitzarà la comarca els propers quatre anys.

Enguany excepcionalment només una candidatura optava a la direcció de la comarca, ratificada amb el 90 per cent dels vots de la militància.

Gemma Massana té 47 anys i és diplomada en Ciències Empresarials. Treballa en una empresa agroalimentària i és defineix a ella mateixa com una apassionada de la cultura popular, que balla sardanes, toca la gralla, és d’una batuka i fa teatre. “Afronto el repte de la presidència d’ERC al Segrià, amb la il·lusió que genera un nou projecte. Amb la responsabilitat de liderar el gran equip humà que m’hi acompanya. Amb el ferm compromís de treballar pel Segrià i la seva gent. Amb la força que dona el fet de ser dona. Amb la voluntat i determinació de lluitar des del territori, per la construcció de la República Catalana”.

Toni Bosch és també vicepresident del Consell Comarcal del Segrià; té 46 anys i és enginyer tècnic informàtic de professió, amb un postgrau en gestió pública i govern local. Es defineix com un apassionat de la gastronomia i de les noves tecnologies. “Des de la secretaria general coordinarem i impulsarem les diferents accions de les diferents secretaries de la executiva comarcal, amb una mirada cap els militants amb l’objectiu ferm i compromès de treballar pel Segrià i pels seus municipis. Això ho farem de la única manera que sabem fer i com no podria ser d'altra manera: amb esforç, dedicació i constància, i sempre encaminats cap a la construcció de la República Catalana. Així doncs, l'eficàcia, l'eficiència i la total transparència seran els pilars del nostre treball”.

La militància també ha escollit a Francesc Pena, militant de Serós, com a representant de la comarca al Consell Nacional d’Esquerra.

El nou projecte comarcal d’ERC al Segrià  està format per 15 secretaries i té com a missió desenvolupar una gestió comarcal participativa i col·laborativa que motivi i impliqui de nou a la militància, que serveixi per sumar més complicitats arreu de la comarca i amb l’objectiu d’aconseguir la màxima representativitat a les eleccions municipals del 2023.